شمانیوز
شما نیوز

مرغ سوخاری رستورانی

مرغ سوخاری همه پسند درست کن | طرز تهیه مرغ سوخاری رستورانی

شما با این دستور پخت می‌توانید مرغ سوخاری را به روش رستورانی و خیلی آسان در منزل تهیه کنید. این مرغ سوخاری خوشمزه با مزه‌دار کردن مرغ با انواع ادویه و پوشاندن آن با تکه‌های آنان بسیار لذیذ و خوشمزه می‌ گردد.

مرغ سوخاری همه پسند درست کن | طرز تهیه مرغ سوخاری رستورانی

به سبک رستوران مرغ سوخاری درست کنید

با توجه به اینکه مرغ سرخ شده رستورانی دارای طرفداران زیادی است شما می‌توانید آن را به آسانی در منزل تهیه کنید.

روش تهیه این غذا بسیار آسان می‌باشد. حتی شما می‌توانید از بال هم استفاده کنید و به این روش که گفته شده بال های خود را خوش طعم نمایید. هنگامی که شما این غذای خوشمزه را در مهمانی‌های خود درست کنید می‌توانید مهارت آشپزی خود را به دوستان و آشنایان نشان دهید.

مواد لازم

1 عدد تخم مرغ

1 / 4 قاشق چایخوری نمک

1 / 4 قاشق چایخوری فلفل

1 فنجان آرد سوخاری

1 / 2 قاشق چایخوری نمک

1 قاشق چایخوری فلفل قرمز

1 قاشق چایخوری پودر سیر

1 قاشق چایخوری پودر زنجبیل

1 قاشق چایخوری پودر پیاز

1 قاشق چایخوری پونه کوهی

1 قاشق چایخوری ریحان

6 عدد ران مرغ

به مقدار لازم نان خرد شده

طرز تهیه مرغ سوخاری به روش رستوران

برای تهیه مرغ سوخاری شما به یک کاسه نیاز دارید. لازم است تخم مرغ‌ها را درون آن بشکنید و کاملاً هم بزنید. سپس فلفل نمک را به تخم مرغ اضافه کرده آنقدر مخلوط کنید تا کاملاً یکدست شود. مخلوط به دست آمده را کنار بگذارید.

در کاسه دیگر آرد سوخاری را بریزید و کنار بگذارید. حالا می بایست مخلوط ادویه های خود را تهیه کنید در طرفی دیگر پودر فلفل قرمز، نمک، زنجبیل، پودر سیر، پودر پیاز، پونه کوهی، فلفل چیلی و ریحان خشک شده بریزید و با دست هم بزنید تا کاملا یکدست شود.

مزه‌دار کردن مرغ

در ظرف مناسبی ران‌های مرغ قرار دهید. نمک و فلفل را به آنها اضافه کنید و با دست کاملاً مخلوط کنید آنها را یک ساعت کنار بگذارید تا کاملاً مزه‌دار شود.

آماده سازی مرغ

پس از اینکه به روش بالا مرغ‌ها را مزه‌دار کرده‌اید تکه‌های مرغ را به ترتیب درون مخلوط ادویه، مخلوط تخم مرغ و خورده‌های نان وارد کنید به طوری که سطح مرغ شما کلملا با این مواد پوشیده شود.

حالا لازم است شما یک تابه مناسب را انتخاب کنید آن را بر روی شعله گاز قرار دهید. به مقدار کافی روغن بریزید. هنگامی که روغن شما کاملا داغ شد تکه‌های مرغ را در تابه داغ سرخ نمایید.

اکنون مرغ شما کاملا آماده شده و شما می‌توانید آن را درون ظرف مناسب سرو کنید و با موادی که دوست دارید تزیین نمایید. امیدواریم این مرغ رستورانی خوشمزه را در منزل تهیه کنید و از طعم بی‌نظیر آن در کنار خانواده خود لذت ببرید.

منبع: استار بورس
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied