شمانیوز
شما نیوز

پردیس احمدیه | پردیس احمدیه و همسرش | پردیس احمدیه عکس

گریه پردیس احمدیه درآمد | سیل روان اشک های پردیس احمدیه برای داریوش مهرجویی +ویدئو

پردیس احمدیه از جمله بازیگرانی است که از رفتن داریوش مهرجویی شوکه شده است.

گریه پردیس احمدیه درآمد | سیل روان اشک های پردیس احمدیه برای داریوش مهرجویی +ویدئو

پردیس احمدیه از جمله بازیگران آینده دار سینمای ایران است که در سالهای اخیر موفق شده به شهرت برسد. پردیس احمدیه در چند فیلم سینمایی از جمله خانه دختر، لاک قرمز و مجبوریم ایفای نقش کرده است. آخرین فیلم پردیس احمدیه روی پرده سینما، فیلم لامینور به کارگردانی زنده یاد داریوش مهرجویی بوده است که در این فیلم در نقش یک نوازنده حضور پیدا کرد. پردیس احمدیه متولد 1371 و مجرد است.

پردیس احمدیه پس از اعلام خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش که همه را به شوک فرو برده است ویدئویی از پشت صحنه فیلم لامینور منتشر کرد. 

لامینور آخرین ساخته داریوش مهرجویی است که با استقبال خوبی همراه شد. نکته جالب درباره لامینور این است که فیلمنامه لامینور را وحیده محمدی فر همسر داریوش مهرجویی به همراهی خود زنده یاد مهرجویی نوشته است.

پردیس احمدیه افغانستانی است؟

برخی سایت ها به اشتباه نوشته اند که پردیس احمدیه افغانستانی است در حالیکه بازیگر جوان کشورمان متولد ۸ تیر ۱۳۷۱ در مراغه است و در همان سال به تهران مهاجرت کرده اند.

اصلیت مادر او ترک است و پدرش مشهدی است. او در دانشگاه سراسری گیلان درسش را به اتمام رسانده است.

ملاک های جالب پردیس احمدیه برای ازدواج

پردیس احمدیه بازیگر سینما و تلویزیون، مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود.

پردیس احمدیه بازیگر فیلم سینمایی "لاک قرمز" درباره شروع فعالیت هنری خود به مهران مدیری گفت: خیلی اتفاقی وارد حرفه بازیگری شدم؛ انگار در سرنوشتم بود که بازیگر شوم. من در ۷ سالگی تیزر بازی کردم و در ۱۵ سالگی فیلم سینمایی "مقلد شیطان" را کار کردم. اصلاً به فکر بازیگری نبودم و فقط موسیقی را از بچگی ادامه داده ام. بعد از مدتی، به طور اتفاقی یک نفر من را برای حضور در یک تله فیلم معرفی کرد؛ سپس برای حضور در فیلم سینمایی آقای علیرضا داودنژاد دعوت به کار شدم و به کار حرفه ای بازیگری ادامه دادم.

احمدیه همچنین درباره دغدغه فعلی خود در زندگی بیان کرد: اعتقاد دارم اگر رفاه داشته باشیم، می‌توانیم بقیه چیزها را تا حدی کنترل کنیم. دغدغه امروز من بیشتر از هر زمان دیگر، معاش است؛ چرا که بیکار هستم. البته یکسری پیام ها به ما می‌رسد که شما بازیگر هستید و مشکلی ندارید، اما چه کسی از زندگی ما خبر دارد؟

بازیگر سریال تلویزیونی "یادآوری" درباره ملاک‌های ازدواجش هم گفت: ازدواج نکرده ام؛ اما اولین ملاک من برای ازدواج این است که طرف مقابلم سختی کشیده باشد؛ چون خودم در زندگی با سختی بزرگ شدم. اگر با کسی ازدواج کنم که در زندگی‌اش سختی نکشیده باشد، از حرف‌های من چیزی متوجه نمی‌شود. از طرفی دوست دارم طرف مقابلم برای خودش تلاش کرده باشد و در جایگاه درستی ایستاده باشد؛ البته قیافه هم برای من مهم است، قدش هم بلند نباشد.

پردیس احمدیه

پردیس احمدیه چه گفت که سانسور شد؟

حضور پردیس احمدیه در برنامه دورهمی حاشیه ساز شد.

دو روز پس از پخش این برنامه، پردیس احمدیه در استوری اینستاگرامش، از سانسور این برنامه خبر داد.

او با برچسب "#سانسور" نوشت: "آقای مدیری که پرسیدند تو تلویزیون دوست داری فعالیت داشته باشی، خیلی قاطعانه گفتم نه. از این به بعد هم تا آخر عمر با همین نه ادامه خواهم داد."

پردیس احمدیه

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied