شمانیوز
شما نیوز

مریم امیرجلالی | همسر مریم امیرجلالی | مریم امیرجلالی بازیگر

مریم امیرجلالی از خجالت حمید لولایی درآمد | حمله باورنکردنی مریم امیرجلالی به بازیگر خاطره ساز +ویدئو

مریم امیرجلالی به شوخی جنجالی حمید لولایی در برنامه حامد آهنگی واکنش تندی نشان داد.

مریم امیرجلالی از خجالت حمید لولایی درآمد | حمله باورنکردنی مریم امیرجلالی به بازیگر خاطره ساز +ویدئو

مریم امیرجلالی از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون است. علاقه مندان به فیلم و سریال مریم امیرجلالی را با بازی در سریالهای ماندگاری همچون خانه به دوش و متهم گریخت می شناسند. مریم امیرجلالی در  حال حاضر 75 سال دارد. مریم امیرجلالی تجربه فعالیت در زمینه موسیقی نیز داشته است. تازه ترین خبرها درباره مریم امیرجلالی را در ادامه بخوانید.

چندی پیش ویدئویی از حمید لولایی در برنامه حامد آهنگی منتشر شد که می‌گفت با یک پراید مدل ۵۷ هم مریم امیرجلالی راضی می‌شود.

یکی از کاربران اینستاگرام از امیرجلالی خواست تا واکنشی نشان بدهد، او نیز به تندی پاسخ داد. البته همانطور که آقای لولایی با خانم امیرجلالی شوخی کرد ممکن است متن خانم امیرجلالی هم شوخی باشد و این دو بازیگر خاطره ساز با هم شوخی داشته باشند.

مریم امیرجلالی

لاغری شدید مریم امیرجلالی

تصویری جدید از مریم امیرجلالی باعث نگرانی علاقه مندان به این بازیگر پیشکسوت شده است.

مریم امیرجلالی عکس جدیدی از خود و محمدرضا هدایتی در اینستاگرام منتشر کرد که لاغری او در این تصویر مورد توجه قرار گرفت.

مریم امیرجلالی

واکنش مریم امیرجلالی به درگذشت تلخ سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر در سال 1399 درگذشت.

زنده نام گرجستانی با بیش از نیم قرن فعالیت هنری، از معدود هنرپیشه‌هایی بود که هم در نقش‌های جدی و هم در نقش‌های کمدی و طنز به خوبی ظاهر می‌شد و مخاطب را با خود همراه می‌کرد. هم اخم هایش باورپذیر بود هم خنده‌هایش، هم تلخی‌ نقشش به دل می‌نشست و هم شیرینی‌اش.

نمونه بارزی از باورپذیر بودن نقش‌هایش، شخصیت هاشم در سریال "متهم گریخت" است؛ به طوری که هنوز هم خیلی از مخاطبان قدیمی تر تلویزیون او را با نام هاشم به یاد می‌آورند، آن هم با همان لحن خاصی که شهربانو هاشمی در نقش بی بی، صدایش می‌کرد.

مریم امیرجلالی که در همین سریال "متهم گریخت" نقش همسر سیروس گرجستانی را بازی کرد و یک زوج کمدی ماندگار را با یکدیگر در قاب تلویزیون رقم زدند، امروز در فضای مجازی از مرحوم سیروس گرجستانی یاد کرده و به مناسبت سالگرد درگذشتش عکسی دونفره از خودشان را منتشر کرده است.

مریم امیرجلالی

امیرجلالی سال گذشته و در همان روزهای ابتدایی فوت گرجستانی به ایسنا گفته بود که مرحوم گرجستانی و همسرش او را به خانه جدیدشان دعوت کرده‌ بودند اما افسوس که اجل مهلت دیدار را از او گرفت.

به گفته امیرجلالی گویا مرحوم گرجستانی پس از سال‌ها فعالیت هنری تازه صاحبخانه شده بود و می‌خواست او را به خانه‌اش دعوت کند.

بازیگر نقش سرور در سریال "متهم گریخت" گفته بود: اصلی‌ترین کاری که با هم داشتیم همان "متهم گریخت" است؛ چون تمام خاطره‌ها و صمیمیتی که بین من و مرحوم گرجستانی شکل گرفت، مربوط به همین سریال است.

البته امیرجلالی در سریال‌ "پشت کنکوری‌ها" و تله‌فیلم‌های "چمدان‌های خالی" و "ماشین مشتی ممدلی" نیز  با مرحوم گرجستانی همبازی بوده است.

عکس زیر را مریم امیرجلالی امروز و در نخستین سالگرد سیروس گرجستانی، به یاد همکار مرحوش منتشر کرده است.

مریم امیرجلالی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied