شمانیوز
شما نیوز

قیمت امروز خودرو

آرامش قبل از طوفان قیمت خودرو | قیمت های امروز زیر سایه جنگ | افت 5 میلیونی قیمت پژو 207 | پژو پارس و پژو 206 باز هم گران شدند | قیمت امروز محصولات ایران خودرو و سایپا

در بازار امروز 26 مهر خودروهای داخلی سراسر ثبات حاکم است و در مواردی، تغییرات بسیار جزئی دیده می‌شود؛ همچنین در بازار مونتاژی نیز تعداد انگشت‌شماری از خودروها تغییر قیمت داشتند. با این حال ممکن است این آرامش قبل از طوفان باشد.

آرامش قبل از طوفان قیمت خودرو | قیمت های امروز زیر سایه جنگ | افت 5 میلیونی قیمت پژو 207 | پژو پارس و پژو 206 باز هم گران شدند | قیمت امروز محصولات ایران خودرو و سایپا

زندگی رنگی به نقل از تجارت نیوز| قیمت خودرو امروز چهارشنبه 26 مهر 1402 وضعیت آرام و باثباتی دارد. در بازار خودروهای داخلی سراسر ثبات حاکم است و در مواردی، تغییرات بسیار جزئی دیده می‌شود؛ همچنین در بازار مونتاژی نیز تعداد انگشت‌شماری از خودروها تغییر قیمت داشتند. با این حال ممکن است این آرامش قبل از طوفان باشد. چراکه شب گذشته بار دیگر خاورمیانه به کانون جنگ در جهان تبدیل شد.

البته این بار جنگ از حیطه نظامی خارجی شد و در جنایتی ضدبشری بیمارستان کودکان مورد اصابت موشک قرار گرفت. اتفاقی که بلافاصله واکنش‌های جهانی را در پی داشت و ممکن است با توجه به افژایش درگیری‌ها، بار دیر بازارهای ایران هم واکنش منفی به این اتفاق نشان دهند.

نرخ دلار در روزهای گذشته کاهشی گزارش شد و به تبع آن بازار خودرو نیز این افت قیمت را تجربه کرد. اما از روز گذشته که نرخ دلار به ثبات رسید، بازار خودرو نیز آرام گرفته و قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی به آرامش نسبی رسیده‌اند.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز امروز باثبات گزارش می‌شود.

کوییک دنده‌ای S هاچ‌بک ارزان‌قیمت ایرانی به شمار می‌رود که روز گذشته تغییر قیمتی نداشت، امروز حدود یک میلیون تومان گران‌تر شده و با نرخ 349 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو 207i دنده‌ای از هاچ‌بک‌های محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که روز گذشته 6 میلیون تومان افت قیمتی داشت، امروز نیز پنج میلیون تومان دیگر کاهش یافت و با قیمت 604 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ یکی دیگر از معدود خودروهای داخلی بازار است که تغییر قیمت دارد. این سدان رده بالای ایران خودرو که روز گذشته تنها حدود یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت، امروز نیز یک میلیون تومان دیگر کاهش داشته و به نرخ 735 میلیون تومان رسیده است.

تارا دنده‌اتوماتیک که یکی از گران‌ترین خودروی تولیدی ایران خودرو به شمار می‌رود، امروز هیچ تغییر قیمتی نداشته و با قیمت 765 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied