شمانیوز
شما نیوز

قیمت خودرو خشکش زد | پراید 320 میلیون شد | پژو پارس و پژو 207 کولاک کردند | قیمت محصولات امروز سایپا و ایران خودرو

قیمت خودرو اولین شنبه آبان ماه را بدون تغییر شروع کرد.

قیمت خودرو خشکش زد | پراید 320 میلیون شد | پژو پارس و پژو 207 کولاک کردند | قیمت محصولات امروز سایپا و ایران خودرو

زندگی رنگی به نقل از تجارت نیوز| قیمت خودرو امروز، شنبه، 6 آبان 1402، نسبت به روز گذشته بدون هیچ تغییری کار خود را شروع کرد. با آغاز دوباره روند معاملات از امروز، بازار خودرو روند آرامی به خود گرفته است؛ البته با توجه به افزایش نرخ دلار در روزهای گذشته و روند بدون واکنش بازار خودرو به این موضوع، احتمالاً در ساعات پایانی روز قیمت خودرو تغییراتی داشته باشد.

زندگی رنگی به نقل از اقتصادآنلاین| قیمت پژو پارس در این هفته کاهش ۵ میلیون تومان کاهش یافت اما پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۵ میلیون افزایش قیمت داشت پژو ۲۰۶ تیپ ...

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز امروز تغییری ندارد.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز بدون تغییر، روی کانال 346 میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از چند روز گذشته روی کانال 580 میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که هیچ تغییری نداشته و با قیمت 579 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس LX TU5 از هم رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ 623 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز همانند داخلی‌ها، هیچ تغییری ندارد.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که با نرخ 710 میلیون تومانی روز گذشته درحال معامله است.

جک J4 آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو نیز با قیمت 730 میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

هایما S5 دنده اتوماتیک که از معدود خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود که امروز، بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و 205 میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم نیو 5 نفره از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور بوده که نسبت به ابتدای هفته گذشته 20 میلیون تومان گران‌تر شد؛ اما امروز همانند دیگر خودروهای بازار، با نرخ یک میلیارد و 520 میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied