شمانیوز
شما نیوز

نفیسه روشن | عکس نفیسه روشن | همسر نفیسه روشن

نفیسه روشن به جومونگ حمله کرد!! | مشکل نفیسه روشن با جومونگ چیست؟!

نفیسه روشن با انتشار یک استوری به حمایت گسترده کاربران فارسی زبان از بازیگر نقش جومونگ واکنش نشان داد و به آنها حمله کرد.

نفیسه روشن به جومونگ حمله کرد!! | مشکل نفیسه روشن با جومونگ چیست؟!

نفیسه روشن از جمله بازیگرانی است که در سال‌های اخیر همواره حواشی مختلفی پیرامون او ایجاد شده است. نفیسه روشن به جز بازیگری، در عرصه مدلینگ هم فعال است و تا به حال محصولات بسیاری از برندهای ایرانی یا کسب و کارهای مختلف را تبلیغ کرده است. نفیسه روشن از همسر سابقش طاق گرفته و در حال حاضر مجرد است. نفیسه روشن گاهی با انتشار پست یا استوری از برخی اتفاقات اجتماعی در جامعه انتقاد می‌کند. تازه ترین خبر از نفیسه روشن را در ادامه بخوانید.

نفیسه روشن با انتشار یک استوری به حمایت گسترده کاربران فارسی زبان از سونگ ایل گوک بازیگر نقش جومونگ واکنش نشان داد و به آنها حمله کرد.

در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر افسردگی و نابینایی جومونگ باعث ناراحتی کاربران شده بود و حجم وسیعی از پیام های احساسی در فضای مجازی برای حمایت از او منتشر شده بود.

این موضوع باعث خشم نفیسه روشن شده و او از تیتر شدن جومونگ به شدت ناراحت است. این در حالی است که هیچکس نمی توان منکر محبوبیت سریال افسانه جومونگ و بازیگر نقش اصلی آن در ایران شود. 

همچنین این انتقادها در حالی است که خود خانم روشن تا به حال به اندازه کافی تیتر رسانه ها شده و خشم او از پرداختن به خبر مهم افسردگی جومونگ که البته خوشبختانه توسط خودش تکذیب شد، بی انصافی است.

نفیسه+روشن

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied