شمانیوز
شما نیوز

سریال زخم کاری | فصل دوم سریال زخم کاری

بیوگرافی بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری | سریال زخم کاری 2 چند قسمت است؟

پخش فصل دوم سریال زخم کاری از جمعه ۱۷ شهریور آغاز می‌شود.

بیوگرافی بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری | سریال زخم کاری 2 چند قسمت است؟

پخش فصل دوم سریال زخم کاری از جمعه ۱۷ شهریور آغاز می‌شود. هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم سریال زخم کاری نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران سریال زخم کاری اضافه شده‌اند. فیلمنامه فصل دوم سریال زخم کاری به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کننده این اثر نمایشی است.

 

سریال زخم کاری 2 چند قسمت است؟

علیرضا جعفرزاده هم چنین با انتشار سکانسی از فصل اول سریال زخم کاری نوشت: این سکانس هم یکی از وحشتناک‌ترین سکانس‌های تاریخ ایران بودو اگر شـما هم از طرفداران این سریال بوده‌اید حتماً در جریان آن هستید. احتمالا این فصل در هم در 15 قسمت تولید خواهد شد.

 

سریال زخم کاری 2 کی پخش می شود؟

بزودی اپیزود اول فصل دوم سریال زخم کاری از فیلمیو منتشر خواهد شد. فیلم برداری این مجموعه از خرداد ۱۴۰۲ آغاز گردید و قرار اسـت در تابستان ۱۴۰۲ بـه پخش برسد.

 

عکس و اسامی بازیگران سریال زخم کاری 2 بازگشت

‌در فصل دوم زخم کاری علاوه بر حضور تیم بازیگری فصل قبل و حضور هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی، بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک بـه گروه بازیگران اضافه شده‌اند. گفته میشود چند چهره جدید نیز در میان بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری وارد شده اند.

 

بیوگرافی جواد عزتی

جواد عزتی با نام کامل محمد جواد عزتی در 20 دی سال 1360 در تهران بدنیا آمد. مادر این بازیگر در قید حیات اسـت و پدرش درسال 1397 فوت کرد. او از کودکی بـه فیلمهای کمدی جری لوییس از جمله بیماری قلابی علاقه داشته و بـه واسطه دو برادر بزرگش با سینما آشنا شده اسـت. متاسفانه یکی از برادران این هنرپیشه درسال 1400 فوت شد.

 

سریال زخم کاری

 

بیوگرافی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور در تاریخ ۱۷ فروردین ماه ۱۳۶۲ در تهران متولد شده اسـت. درسال ۱۳۸۲ رعنا آزادی ور در فیلم مارمولک ساخته کمال تبریزی بازی کرد و از این طریق بـه سینمای کشور ایران معرفی شد، او در آن فیلم با پرویز پرستویی همبازی بود. او بعد از گذشت یکسال دوری از سینما درسال ۱۳۸۴با بازی در سه فیلم توانست موقعیت خودرا در سینما تثبیت کند.

 

سریال زخم کاری

 

بیوگرافی مرتضی امینی تبار

مرتضی امینی تبار یکی از هنرمندان دهه هشتادی جوان وتازه کار کشورمان میباشد. او در سریال زخم کاری نقش میثم را ایفا می کند. با اولین تجربه بازیگری‌اش در زمینه تصویر توانسته عملکرد خوبی را داشته باشد. او می‌گوید: ۱۵ ساله کـه بودم بعنوان مجری دریک شبکه انگلیسی زبان مشغول شدم و بعد ازآن، بازیگری تئاتر را در قم شروع کردم.

 

سریال زخم کاری

 

بیوگرافی کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز در روز ۱۲ شهریور سال ۱۳۵۴ در شهر تهران بدنیا آمد. کامبیز دیرباز اصالتش تنکابنی اسـت ودر حال حاضر متاهل و دارای یک دختر بنام «نیاز» می باشد. آقای کامبیز دیرباز فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری می باشد. او در هنرستان با توجه بـه این‌کـه دوست داشته وارد دانشگاه هنر بشود رشته الکترونیک خوانده اسـت.

 

سریال زخم کاری

 

بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری در ۱۸ مردادماه ۱۳۶۹ در شهر تهران بدنیا آمد. وی دو خواهر بنام‌های المیرا حصاری و ملیکا حصاری دارد. الهه حصاری دارای فوق دیپلم تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی اسـت و مربی یوگا اسـت. او برای اولین بار درسال ۱۳۸۶ در فیلم نطفه شوم بازی کرد و با بازی در نقش یلدا در سریال هشت و نیم دقیقه بـه اوج محبوبیت رسید.

 

سریال زخم کاری

 

بیوگرافی سعید چنگیزیان

سعید چنگیزیان در تاریخ ۲۲ آذرماه ۱۳۵۶ در شهر سمنان بدنیا آمد ودر کودکی، شخصیت آرامی داشت و از همان زمان، سفر کردن را دوست داشت و البته در این زمینه هم از استعداد زیادی برخوردار بود. آقای سعید چنگیزیان بـه جرگه ی متاهلین پیوسته اسـت. او وقتی کـه ۲۳ ساله بود درسال ۱۳۷۹ با الهام کردا کـه همسن خودش بود، نامزد کرد و زندگی مشترک خودرا پس از گذشت مدتی شروع کردند.

 

سریال زخم کاری

 

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان در خیابان مولوی تهران در تاریخ ۳ شهریورماه ۱۳۵۳ دیده بـه جهان گشود ودر تهرانسر و محله دریا پرورش یافت. پدر این بازیگر کـه اهل تهران ودر سال ۱۳۷۲ فوت شده اسـت. پدرش ناخدای نیروی دریایی بوده و مادرش نیز معلم و اصلیت او تبریزی اسـت. این بازیگر دارای یک برادر می باشد کـه نام او مهدی اسـت و ۵ سال از او بزرگ‌تر اسـت.

 

سریال زخم کاری

 

بیوگرافی الناز ملک

الناز ملک کـه کاراکتر نقش آیسان را در سریال سقوط بر عهده دارد متولد 1372 و اهل تهران اسـت . 174 سانتی متر قد و جز بازیگران زن چشم رنگی ایرانی اسـت . او علاوه بر بازیگری نوازنده خوبی هم هست . بازیگری رابا تئاتر آغاز کرده اسـت ودر اکثر نمایش های امیر دژاکام حضور داشته اسـت . خانم الناز ملک از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری زنده یاد امین تارخ و فرزاد موتمن اسـت.

 

سریال زخم کاری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    عالی بود خیلی خوب بود

  • ناشناس

    عالی