شمانیوز
شما نیوز

حفظ سلامت اداری و اعتلای فرهنگ سازمانی از وظایف گزینش سازمان است

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران به اهمیت نقش گزینش اشاره کرد و گفت: حفظ سلامت اداری، ایجاد و اعتلای فرهنگ و توجه سازمانی از جمله وظایف گزینش است.

حفظ سلامت اداری و اعتلای فرهنگ سازمانی از وظایف گزینش سازمان است

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، شاهرخ رامزی در مراسم معارفه مدیر هسته مرکزی گزینش سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: گزینش در تمام عرصه‌های رفتاری کارکنان و اصلاح و بهبود روش‌ها در جهت حفظ و صیانت سازمان نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: ما در تصمیم گیری‌ها در ابتدا باید رضای خداوند را در نظر بگیریم و خرد جمعی مشاوران این سازمان استفاده کنیم. اساس زندگی افراد با یک قضاوت می تواند دگرگون شود و کسانی که در این مسئولیت قرار دارند از جایگاه بسیار رفیعی برخوردار هستند.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد : در جایگاه قضاوت باید به سیره نبوی توجه کنیم تا در نهایت درسلامت جامعه و دستگاه های اجرایی تاثیر گذار باشیم.

در پایان این مراسم رامزی ضمن معرفی محمود صداقت گویان به عنوان مدیر هسته مرکزی گزینش سازمان بیمه سلامت ایران از زحمات دکتر مهدی نوروزیان در مدت تصدی این پست به عنوان سرپرست تشکر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied