شمانیوز
شما نیوز

تصویب تعرفه خدمات دندانپزشکی، به زودی

رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت از تصویب تعرفه خدمات دندانپزشکی و تصویب محاسبه کارکرد پزشکان تمام وقت جغرافیایی در مناطق محروم با ضریب 2k، در جلسه شورای عالی بیمه سلامت خبر داد.

تصویب تعرفه خدمات دندانپزشکی، به زودی

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فارس : سید سجاد رضوی در حاشیه جلسه شورای عالی بیمه سلامت، که با حضور وزیر بهداشت و اعضای شورای عالی بیمه سلامت برگزار شد، درخصوص مصوبات این جلسه، بیان کرد: سالهای سال تعرفه‌ای مصوب برای خدمات دندانپزشکی نداشتیم و تعرفه های مختلف توسط بخش‌های دولتی، خصوصی و عمومی غیردولتی تعیین می‌شد، لذا با کار کارشناسی طولانی مدت، تصویب تعرفه خدمات دندانپزشکی در دستور کار قرار گرفته و برای اکثر خدمات دندانپزشکی با متدولوژی علمی، تعرفه تعیین شد.

وی افزود: کلیات مصوبه ارزش نسبی خدمات دندانپزشکی در جلسه امروز بررسی شده و به تصویب رسید، اما جزییات آن باید مورد بازنگری قرار گیرد و تعرفه نهایی خدمات دندانپزشکی در جلسه بعدی شورای عالی، اعلام خواهد شد.

رضوی، درخصوص مصوبه نحوه محاسبه کارکرد پزشکان تمام وقت جغرافیایی مناطق محروم، عنوان کرد: برای اینکه از خدمات پزشکان تمام وقت جغرافیایی شاغل در مناطق محروم، بهره بیشتری ببریم، در این جلسه مقرر شد که تعرفه این پزشکان با ضریب 2k محاسبه شود.

دبیر و رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت ادامه داد: همچنین مقرر شد، مراکز درمانی و بیمارستان های عمومی غیردولتی، توسط سازمان مدیریت مورد بازنگری قرار گرفته و شواهد و ضوابط صلاحیت این مراکز، اعلام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied