شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز یکشنبه 9 شهریور

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز یکشنبه 9 شهریور

ارزش روز سهام عدالت امروز 9 شهریور

قیمت روز سهام عدالت در پایان معاملات امروز یکشنبه ۹ شهریور ۹۹ را در ادامه بخوانید.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

محمد فیلی: وقتی «شمر» شدم، هم ناسزا شنیدم و هم نفرینم کردند

آقای میرباقری تا من را دید گفت تو شمر منی. من جا خوردم. گفتم حتماً شوخی می‌کند. شاید منظورش این است که فکر کرده من در طول کار اذیتش می‌کنم اما وقتی قرارداد نوشته شد، دیدم من واقعا شمر شدم.به من گفت برای نقش شمر، فقط یک گزینه هست و آن هم تویی! و هیچ نقش دیگری به جز این را به تو نمی‌دهم.گاهی اوقات عده‌ای جوان، آن هم از روی تعصب و خشم، زمانی که مرا در خیابان می‌دیدند، نزدیک من هم نمی‌آمدند و از دور تهدید می‌کردند، احتمالا پیش خودشان فکر می‌کردند من واقعا شمرم.یک‌بار دیگر هم داشتم راه می‌رفتم یک چیز خیلی محکمی به سرم اصابت کرد، یک خانم با کیفش محکم به سرم کوباند و به من گفت کار بدی کردی که نقش شمر را بازی کردی/خبرآنلاین

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

خبر خوش تامین اجتماعی برای 42 میلیون بیمه شده

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، از تمدید اعتبار دفترچه های بیمه تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری خبر داد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

نماینده اصولگرا: فیلتر توئیتر و تلگرام برداشته شود اما...


ابولفضل ابوترابی، نماینده مجلس: « موضوع توئیتر می‌تواند مشمول نشر اکاذیب شود اما احضار و بازداشت به دلیل محتوای چت‌های خصوصی اصلا امکان ندارد اگر هم چت خصوصی باشد باز هم این دلیلی است بر بی‌اعتمادی به امنیت این شبکه‌های اجتماعی که توانسته‌اند آنها را هک کنند بنابراین ما می‌گوییم بیایند مجوز بگیرند» ابوترابی با انتقاد از کسانی که نسبت به این طرح نمایندگان موضع گرفتند گفت: «ما به دنبال اجرای قانون غرب درمورد این پیام رسان‌ها هستیم آنهایی که ژست روشنفکری می‌گیرند بگویند چرا از اینکه قرار است این قانون اجرا شود ناراحت هستند؟» این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا با این طرح قرار است فیلتر توئیتر، فیس‌بوک، تلگرام و ... برداشته شود گفت: « من هم معتقدم به دلیل منافع اقتصادی که برای این پیام رسان‌ها وجود دارد آنها هم دفتری در ایران تاسیس کنند و با تمکین از قانون ایران این فیلترها برداشته شود.» البته این نماینده درباره اینکه اگر این پیام‌رسان‌ها نخواستند که در ایران دفتری داشته باشند سرنوشت آن پیام رسان چه خواهد شد گفت: «قطعا آن پیام رسان مجوز فعالیت نخواهد داشت و اینکه چطور این ممنوعیت فعالیت اعمال می‌شود یک بحث فنی است که من تخصصی در آن ندارم»

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

کرونا کلیه را از بین می برد؟

عباس بصیری افزود: گزارش هایی وجود دارد که ویروس کرونا کلیه ها را نیز تخریب کرده و برخی از افراد مبتلا به این بیماری دچار نارسایی کلیه می شوند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فرمانده ناجا: درگیری مسلحانه در اهواز امنیتی نبود

فرمانده انتظامی اهواز می‌گوید، تیراندازی گروهی در ظهر امروز یکشنبه ۹ شهریور در این شهر، دلایل شخصی و طایفه‌ای داشت. ایرنا از قول محسن دالوند می‌نویسد: «این درگیری بین افرادی صورت گرفت که از پیش با هم اختلاف داشتند و دو نفر در آن بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست دادند.» دالوند اعلام کرده که نیروهای ناجا در تمام مناطق اهواز مستقر شده‌اند و هیچ مشکلی در برگزاری مراسم عاشورا ایجاد نشده است.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

خبر خوش | رانندگان تاکسی بخوانند

ضامنی از تخصیص ۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر‌های تهران، مشهد، همدان و اصفهان خبر داد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

دستور روحانی به وزیر بهداشت برای خرید واکسن کرونا

رئیس جمهور در گفتگو با وزیر بهداشت با اشاره به اخباری در خصوص دستیابی برخی کشورها به واکسن کرونا دستور داد هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای خرید این واکسن و انجام مراحل آزمایشی و تشخیصی معمول انجام شود تا در صورت امکان هر چه سریع‌تر اقدامات موثر در این زمینه در کشور آغاز شود.حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با وزرای کشور و بهداشت، از رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی توسط متولیان هیئات، وعاظ، مداحان و عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در ایام سپری شده از ماه محرم، به ویژه در شب‌های تاسوعا و عاشورا، که در گزارش رحمانی‌فضلی و نمکی به عنوان روسای کمیته‌های امنیتی و بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا انعکاس یافته بود، ابراز خرسندی و قدردانی کرد.رئیس جمهور، روز یکشنبه در گفتگو با سعید نمکی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به اخباری در خصوص دستیابی برخی کشورها به واکسن کرونا، دستور داد هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای خرید این واکسن و انجام مراحل آزمایشی و تشخیصی معمول انجام شود تا در صورت امکان هر چه سریع‌تر اقدامات موثر در این زمینه در کشور آغاز شود.وی در ادامه افزود: با توجه گستردگی موج دوم شیوع بیماری کویید ۱۹، وزارت بهداشت، باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از خستگی و فرسودگی کادر درمانی کشور را فراهم کرده و در صورت لزوم نسبت به آموزش سریع‌تر نیروهای جدید و جایگزینی آنان ، اقدامات لازم را انجام دهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied