شمانیوز
شما نیوز

بهترین روش برای صاف کردن مو‌های وز

داشتن مو‌های وز شاید برای خانم‌ها زیاد خوشایند نباشد. نگران نباشید و به راحتی می‌توانید با روش زیر مو‌های وز تان را صاف کنید.

بهترین روش برای صاف کردن مو‌های وز
مو‌های وزی دارم که صاف کردن آن‌ها برایم بسیار سخت است به همین دلیل آن‌ها را همیشه پشت سر گلوله کرده و جمع می‌کنم، اگر کوتاه کنم پف می‌کنه و بدتر میشه و در صورت بلند بودن نیز لذتی از آن نمیبرم آیا راهی هست؟ پاسخ کارشناس بله البته، مو‌هایی که فر ریز داشته و یا حالت وز دارند باید مراقبت‌های خاص آن‌ها را انجام داد تا آن‌ها را به شکلی که دوست دارید درآورید و البته کار‌هایی که برای صاف کردن آن‌ها باید انجام داد زیاد سخت نیست و با کمی توجه می‌توانید آن‌ها را به صورت لخت و صاف درآورید به این ترتیب که: حتما در حمام از نرم کننده در پایان کار شستشو با هر شامپویی جداگانه استفاده کرده وخوب آبکشی نمایید.

مو‌ها را در همان حالت خیسی خوب شانه زده و صاف کنید. وقتی کاملا آب مو‌ها گرفته شده تنها با درصد کم از رطوبتی که در مو‌ها باقی مانده آن‌ها را با بزرگترین بیگودی‌ها و با جداکردن لایه‌های کم از مو محکم بپیچید. ‌ می‌توانید برای خشک شدن کامل آن‌ها از سشوار استفاده کرده و روی بیگودی‌ها سشوار داغ بگیرید تا مو‌ها کاملا خشک شوند. پس از خشک شدن آرام و تک تک بیگودی‌ها را باز کرده و همینطور یکی یکی با همان لایه‌های کم با موپیچ درشت و بزرگ با حوصله آن‌ها را یکبار از رو و یکبار از زیر صاف کنید و تنها نوک آن‌ها را کمی حالت دهید. سشوار را مماس موپیچ گرفته و با آن آرام پایین بیاورید تا روی مو‌ها خورده جمع نشود و البته مواظب باشید حرارت سشوار آنقدر نباشد که مو‌ها آسیب ببینند. وقتی یکی یکی بیگودی‌ها باز شد و مو‌ها آرام و کم کم سشوار کشیده شدند کمی واکس مو نه کرم مو به نوک انگشتان زده و روی مو‌ها بکشید تا خورده‌ها کاملا بخوابند. شاینر‌ها که به صورت اسپری یافت میشوند نیز مو‌ها را نرم و لخت و براق میکنند، می‌توانید در پایان کار از این اسپری نیز کمی لابه لا و روی مو‌ها زده ودستتان را روی آن‌ها بکشید تا خورده مو‌ها و الکتریسیته‌ی مو ازبین برود. با موپیچ درشت خود به همین حالت و با سشوار داغ و ضرب زیاد روی مو‌ها را پس از زدن واکس یا شاینر خوب سشوار بکشید و نوک آن‌ها را حالت دهید. دقت کنید برای لخت شدن مو‌های وز شاید نیاز به دو تا سه بار سشوار کشیدن باشد. پس از اتمام سشوار مو‌ها با باد داغ کمی از باد سرد سشوار نیز در لابه لای مو‌ها بزنید و آن‌ها را خنک کنید، سپس آن‌ها را با کلیپس دندانه دار درشت از زیر به بالا بزنید تا از عرق کردن و برگشت مو به حالت فبلی جلو گیری شود. مو‌ها را به طور کامل زمانی باز گذاشته و دور خود بریزید که در جایی خنک بوده و مطمئن هستید که عرق نخواهید کرد. اگر تمام نکات گفته شده به خوبی رعایت شود تا حمام بعدی شما مو‌هایی صاف و خوش حالت خواهید داشت. منبع:سیمرغ
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied