شمانیوز
شما نیوز

ماجرای فیلم مستهجن نماینده بهشهر در مجلس چیست ؟

یک مقام آگاه امنیتی درباره انتشار فیلم غیراخلاقی نماینده دور هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را ارائه داده است.

ماجرای فیلم مستهجن نماینده بهشهر در مجلس چیست ؟
به گزارش شمانیوز به نقل از سایت خبری راهبرد معاصر: یک مقام آگاه امنیتی درباره انتشار فیلم غیراخلاقی نماینده دور هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را ارائه داده است.
 
 
 

به دنبال انتشار فیلم غیراخلاقی منتسب به احمدعلی مقیمی، نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی، یک مقام امنیتی توضیحاتی در این باره ارائه داد.

 

خبر جنجالی : 

ویدیوی لو رفته از جشن تولد لاکچری بازیگر جنجالی جم که به تازگی به ایران برگشته + فیلم

 

 

 

این مقام آگاه امنیتی گفت: متهم فراری مصطفی میرشفیعی که به اتهام جاسوسی به اعدام محکوم و قبل از اجرای حکم به صورت غیر قانونی از کشور گریخته است با هدایت سرویس‌های اطلاعاتی دشمن و با اجیر کردن افراد مرتبط در داخل کشور با پوشش‌های مختلف به برخی افراد دارای سوابق مدیریتی تقرب پیدا کرده و پس از تهیه فیلم از روابط شخصی آن‌ها طی تماسی از خارج از کشور درخواست اطلاعات محرمانه و پول نقد می‌نماید که با مقاومت آقای احمدعلی مقیمی مبادرت به انتشار مستندات در فضای عمومی کرده است.

 

این مقام آگاه افزود: قربانیان با خانمی که مامور این ارتباط شده است به صورت شرعی و قانونی عقد موقت داشته لیکن از اهداف شوم دشمن اطلاعی نداشته و مبتلا گردیده‌اند. کلیه اعضای داخل این شبکه دستگیر شده و در مرحله تحقیقات قضایی هستند. توصیه می‌شود افراد در ارتباطات شخصی مراقب اقداملات سوء دشمن باشند.

 

 

نماینده‌ی حاضر در آن فیلمِ خبرساز: جعلی بود

 
انتشار ویدئویی از رابطه غیراخلاقی منتسب به یک نماینده سابق در ایران به واکنش‌ها و اظهار نظرهایی متناقض در چند روز گذشته انجامیده است.
 

 به نقل از رسانه فارسی زبان؛ انتشار ویدئویی از رابطه غیراخلاقی منتسب به یک نماینده سابق در ایران به واکنش‌ها و اظهار نظرهایی متناقض در چند روز گذشته انجامیده است.

 

در حالی که پیش از این یک وب‌سایت خبری به نقل از یک «مقام آگاه امنیتی» صحت فیلم مربوط به رابطه غیراخلاقی احمدعلی مقیمی، نماینده سابق بهشهر در مجلس را تائید کرده بود، آقای مقیمی خود این فیلم را «دروغ و جعلی خواند».

 

آقای مقیمی روز جمعه،‌ پنجم مهرماه، در مصاحبه با وب‌سایت دیدبان ایران گفت: «افرادی که این فیلم را ساخته‌اند توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده‌اند و اکنون در بازداشت به سر می‌برند.»

 

سخنان آقای مقیمی در حالی بیان شده که وب‌سایت «راهبرد معاصر» به نقل از یک «مقام آگاه امنیتی» که نام او را اعلام نکرد صحت این فیلم را تائید کرده بود.

 

به گفته این «مقام آگاه امنیتی»، فردی به نام مصطفی میرشفیعی «پس از تهیه فیلم از روابط شخصی» تعدادی از مقامات از آنها «درخواست اطلاعات محرمانه و پول نقد می‌نماید که با مقاومت آقای احمدعلی مقیمی مبادرت به انتشار مستندات در فضای عمومی کرده است».

 

به گفته این «مقام»، «کلیه اعضای داخل این شبکه دستگیر شده و در مرحله تحقیقات قضایی هستند».

این مقام همچنین مصطفی میرشفیعی را به جاسوسی متهم کرده و ادعا کرده است که او از کشور خارج شده است.

 

انصاف‌نیوز روز پنج‌شنبه نوشت که آقای میرشفیعی ضمن انتشار این فیلم در فیس‌بوک اعلام کرده که «اگر برخی از اعضای خانواده او آزاد نشوند دست به افشاگری‌های دیگری هم خواهد زد»./برترین ها 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مجتبی ولیپور

    لطفا در مورد نماینده بهشهر راجع به قضیه اون فیلم مستحجن بیشتر فیلم را بگذارید و بنویسید. ممنونم

  • امید

    عذر بدتر از گناه

  • ارسلان

    بازم داستان تکرار..سرویس دشمن،عقدموقت...

  • ناشناس

    به آدمهای کم جنبه قدرت ومقام بدهید فساد بوجود میاورد

  • احمد

    توجیح وقیحانه

  • امین

    واقع

    راست میگین باورمان شد کاد دشمن بوده!!!!!!

  • ناشناس

    واقعا کار دشمن هست چون مقامات ما بسیار پاک و مخلص هستن و هر چی شما‌بگید ما باور میکنیم!!! خسته نباشی دلاور خدا قوت!!!!

  • یاسر

    مبارکه ،