شمانیوز
شما نیوز

دفاع کامل جهانگیری از دولت

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت ایران خوش‌حساب است، گفت: دولت تاکنون پول کسی را نخورده و بدهی‌های خود را پرداخت کرده است؛ یک ویژگی که دولت فعلی دارد این است که هم مطالبات خارجی و هم مطالبات داخلی پرداخت‌شده است.

دفاع کامل جهانگیری از دولت
به گزارش شمانیوز به نقل از فارس: معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت ایران خوش‌حساب است، گفت: دولت تاکنون پول کسی را نخورده و بدهی‌های خود را پرداخت کرده است؛ یک ویژگی که دولت فعلی دارد این است که هم مطالبات خارجی و هم مطالبات داخلی پرداخت‌شده است.
 

 

اسحاق جهانگیری:

 کشورهایی که شرایط ما را داشتند و وارد چرخه توسعه شدند، بیش از این که به توسعه فیزیکی و کارخانه‌سازی فکر کنند، به آموزش و پرورش پرداختند، زیرا نسلی که در آنجا تربیت می‌شود آینده کشور را در دست دارد و می‌تواند کشور را به نقطه مطلوب برساند.

 

امروز شاهد فعالیت کارخانه‌های چندهزار میلیارد تومانی در مناطق محروم هستیم که قبلا فقط در تهران و اصفهان وجود داشت؛ در اقصی نقاط کشور، پتروشیمی، آلومینیوم و فولاد ساخته می‌شود که بخشی توسط بخش خصوصی و بخشی توسط دولت صورت می‌گیرد.

 

 دولت پول کسی را تاکنون نخورده است و بدهی‌های خود را پرداخت کرده است؛ یک ویژگی که دولت فعلی دارد این است که هم مطالبات خارجی و هم مطالبات داخلی پرداخت‌شده است.

 

 (با اشاره به اینکه دولت ایران خوش‌حساب است): ممکن است در بعضی مواقع بدهی‌های دولت به خاطر مشکلات موجود حدود یک سال عقب بیفتد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied