شمانیوز
شما نیوز

تذکر شفاهی به ظریف:نباید جلسه را علنی ترک می کرد

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: قبول دارم، ظریف نباید جلسه علنی را ترک می‌کرد.

تذکر شفاهی به ظریف:نباید جلسه را علنی ترک می کرد
 

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مهر: مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در پایان جلسه نوبت عصر روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی،گفت: به ترامپ نامتعادل می‌گویم که تحریم‌هایی که علیه کارگران ساختمانی کردید، توهم فشار حداکثری است که راه به جایی نمی‌برد.

 

وی تأکی کرد: قبول دارم ظریف نباید جلسه علنی را ترک می‌کرد اما چرا سؤال بنده از وزیر کشور در دستور کار مجلس قرار داده نمی‌شود؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام باید هر چه سریعتر لوایح CFT و پالرمو را تصویب کند، مجلس و دولت این دو لایحه را تصویب کرده‌اند؛ آمریکا ما را تحریم کرده است، نباید موجب قفل شدن اقتصاد شویم.

کواکبیان افرود: اعضای مجمع تشخیص مصلحت هم اگر موافق شفافیت هستند، آرای خود را به صورت شفاف در مورد این دو لایحه اعلام کنند و مسئولیت وضعیت اقتصادی کشور را بپذیرند.

وی همچنین از وزیر کشور خواست در مورد عدم واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و همچنین توهین به قومیت‌ها در مسابقه ورزشی پاسخگو باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری به وزیر ارشاد گفت: یا مجوز ندهید یا اگر مجوز می‌دهید، پایش بایستید؛ خانه پدری توسط دادستانی توقیف شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied