شمانیوز
شما نیوز

سوتی جنجالی اذری جهرمی در لایو پر حاشیه + فیلم

پاسخ زنده به تهمت‌های یک نماینده با میهمانان خاص و ویژه. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیشب چند دقیقه‌ای بعد از ساعت 8 در لایو اینستاگرام که پیشتر وعده داده بود «حسابی جنجالی خواهد بود» به مخاطبان از شگردهای کلاهبرداری سرویس‌های ارزش خدمات افزوده گفت و سلطان قربانیان وس را معرفی کرد.

سوتی جنجالی اذری جهرمی در لایو پر حاشیه + فیلم
به گزارش شمانیوز به نقل از برترین‌ها: پاسخ زنده به تهمت‌های یک نماینده با میهمانان خاص و ویژه. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیشب چند دقیقه‌ای بعد از ساعت 8 در لایو اینستاگرام که پیشتر وعده داده بود «حسابی جنجالی خواهد بود» به مخاطبان از شگردهای کلاهبرداری سرویس‌های ارزش خدمات افزوده گفت و سلطان قربانیان وس را معرفی کرد. 

 

یکی از حاشیه‌های این برنامه این بود که وزیر ارتباطات در حین لایو اینستاگرام ناگهان دستش به دکمه دوربین پشتی گوشی می‌خورد و مخاطبانش را به پشت صحنه‌ی لایو، بدون برنامه‌ریزی قبلی می‌برد!

 

گاف #وزیر_ضعیف در لایو اینستاگرام!

 آذری جهرمی در بخشی از لایو اینستاگرام در پاسخ به افشاگری نماینده قزوین درباره قرارداد خواهرزنش با رایتل گفت این قرارداد در سال ٩٤ بوده و بنده آن موقع وزیر نبودم!

 

جهرمی سپس میگوید در تیرماه سال ٩٤ عضو هیات مدیره رایتل میشود و مهرماه همان سال استعفا میدهد.

جهرمی سپس در تناقض با ابتدای صحبتش که به سال ٩٤ اشاره کرده بود، میگوید این در حالیست که قرارداد مذکور اول فروردین ٩٥ منعقد شده است!

 

 به اعتقاد ناظران وقتی وزیر ارتباطات در طول ٣٠ ثانیه صحبت، تاریخ یک قرار داد را یکسال جا به جا میگوید درباره سایر ادعاهای او نیز باید تردید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied