شمانیوز
شما نیوز

مردم ایران لایق زندگی شاد هستند

فرمانده کل سپاه گفت: کمیت این ملت ایران کوچک نیست، زیرا آن‌ها بزرگ هستند تا زمانی که خیرین هستند و شادی‌ها را تقسیم می‌کنند این شادی‌ها زیاد و مشکلات کاهش می‌یابند، شأن مردم داشتن زندگی شادتر و خوب است.

مردم ایران لایق زندگی شاد هستند
به گزارش شمانیوز به نقل از  تسنیم: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح 700 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه تهران که صبح امروز پنج شنبه به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان در سراسر کشور در سپاه تهران انجام شد، گفت: ما هیچ‌گاه نمی‌توانیم بجز به پیروزی به چیزی فکر کنیم، ما هیچ‌گاه با وجود این جوانان نمی‌توانیم شکست بخوریم.

 

وی افزود: گروه‌های جهادی افسران و سربازان نبرد بزرگ هستند نبردی که عزت امت و ملت ایران را نشانه گرفته است، برخی جنگ‌ها سرزمین را نشانه می‌گیرند و برخی جنگ‌ها فخر، هویت و شرافت را نشانه می‌گیرند

 

فرمانده سپاه اظهار داشت: دشمن در جنگ اقتصادی و عملیات روانی عزت و عظمت و اقتدار و سربلندی ما را نشانه گرفته بود که تمام شد، گروه‌های جهادی هستند که همواره ایران روز است و همیشه میدان میدان کار است، شماها هستید که ملت ایران از سختی‌ها ساده‌تر عبور می‌کنند و به هدف بزرگ زودتر می‌رسند و قله‌های بزرگ را زودتر فتح می‌کنند.

 

سرلشکر سلامی عنوان کرد: کمیت این ملت ایران کوچک نیست زیرا آن‌ها بزرگ هستند تا زمانی که خیرین هستند و شادی‌ها را تقسیم می‌کنند این شادی‌ها زیاد و مشکلات کاهش می‌یابند، شأن مردم داشتن زندگی شادتر و خوب است.

 

وی اضافه کرد: به دشمنان می‌گوییم از هر تهدیدی که بسازید فرصت می‌سازیم هر هدفی را دنبال کنید ما ناکامتان می‌کنیم، شما یادگرفته‌اید که از ما شکست بخورید و ما هم آموخته‌ایم که پیروز شویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied