شمانیوز
شما نیوز

وزیر دولت احمدی نژاد کاندیدای مجلس شد

علی نیکزاد وزیر سابق مسکن و شهرسازی دولت محمود احمدی نژاد در فرمانداری اردبیل برای انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی ثبت نام کرد.

وزیر دولت احمدی نژاد کاندیدای مجلس شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از موج: علی نیکزاد وزیر سابق مسکن و شهرسازی دولت محمود احمدی نژاد ، امروز در فرمانداری اردبیل برای انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی ثبت نام کرد.

در روز های گذشته محمد سلیمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمد طریقت‌منفرد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،رضا تقی پور وزیر ارتباطات دولت نهم و مرتضی آقاتهرانی استاد اخلاق  دولت که به دعوت محمود احمدی نژاد، برای کابینه درس اخلاق گفت.با ثبت‌نام در انتخابات رسما وارد عرصه رقابت مجلس یازدهم شدند.

 

* تشکیل دولت حزب الهی

علی نیکزاد  استاندار سابق اردبیل در حاشیه در نام نویسی  انتخابات یازدهمین دوره مجلس در فرمانداری اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: در مجلس دهم عدم اولویت بندی امور و رسیدگی به وضعیت معشیت مردم یکی از بزرگ ترین ضعف های این دوره مجلس شورای اسلامی بود.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم یک مجلس انقلابی برای زمینه تشکیل دولت حزب الهی و مجلسی از بطن مردم برای مردم به خصوص برای حل مشکلات معیشتی مردم تشکیل دهیم.

 

* سعی می‌کنم مدیون کسی نباشم

نیکزاد در خصوص منابع مالی انتخاباتی خود عنوان کرد:‌ برادران، اقوام و آشنایان در حد مقدورات حداقلی کمک حالم خواهند بود و سعی می‌کنم مدیون کسی نباشم هرچند عنایت مردم همواره بزرگترین کمک را به من کرده است.

 

* مردم با ناکارآمدی برخی از مدیران با مشکل مواجه هستند

وی تصریح کرد: مردم همواره در صحنه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی امتحان خود را پس داده‌اند، هرچند مردم در بحث معیشت و بروکراسی اداری و ناکارآمدی برخی از مدیران با مشکل مواجه هستند اما بالاتر از این مباحث به آرمان‌های نظام، ارزش‌ها و ولایت فقیه پایبند هستند و قطعا مردم با تمام توان در انتخابات پیش‌رو شرکت خواهند کرد اما این شرکت به منزله راضی بودن از شرایط فعلی نیست.

 

* بزرگترین مشکل در استان اردبیل عدم وحدت میان نمایندگان استان است

داوطلب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بزرگترین مشکل در استان اردبیل عدم وحدت میان نمایندگان استان است که عاجزانه از نمایندگان آتی خواهش می‌کنم تا در مباحث اقتصادی، تولیدی،‌ صنعتی، عمران شهری و روستایی،‌گردشگری و... طرح‌هایی را پیش‌بینی کنند و با هم برای تحقق آن‌ها تلاش کنند.

استاندار سابق اردبیل گفت: 1100 روز استاندار اردبیل بوده‌ام که 88 جلسه ملاقات عمومی گذاشتم و مشکلات بالغ بر 8 هزار نفر از همشهریان وهم استانی‌ها را حل کرده‌ام و 116 سفر به تمام 9 شهرستان انجام دادم و در عرصه ورزشی، ارتباطات، توسعه راه، توسعه گردشگری و صنعتی، رفع مشکلات عشایر و... جزو برنامه جامع استانداری آن زمان بود که از همه این ها مهم‌ترین کارم رفع مشکلات مردم بود.

علی نیکزاد در  دولت نهم ، از ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ استاندار اردبیل بود. نیکزاد در دولت دهم  از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ وزیر مسکن و شهرسازی بود و با حفظ سمت، از ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۰ نیز سرپرستی وزارت راه و ترابری را برعهده داشت و پس از ادغام دو وزارتخانه، در فاصله سالهای ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ نیز بعنوان وزیر راه و شهرسازی فعالیت می‌کرد. وی در سال ۱۳۹۱ برای مدتی کوتاه نیز سرپرستی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را برعهده داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied