شمانیوز
شما نیوز

یک ورزشکار کاندیدای نمایندگی مجلس شد

در آخرین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس، یک روحانی اصولگرا کاندیداهای حضور در دو انتخابات مجلس یازدهم و میان دوره ای خبرگان شد. یک ورزشکار هم عزم نماینده شدن کرد.

یک ورزشکار کاندیدای نمایندگی مجلس شد

به گزارش خبرنگارشمانیوز وبه نقل از خبرآنلاین: در هفتمین روز از ثبت نام کاندیداهای یازدهمین انتخابات مجلس، احمد حکیمی‌پور، دبیرکل حزب اراده ملت و عضو سابق شورای شهر تهران از حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد. همچنین رحیم ابوالحسنی، دبیر دفتر سیاسی حزب اعتمادملی، برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم در وزارت کشور حاضر شد.

همچنین حجت الاسلام حسن نوروزی از حوزه انتخابیه بجنورد برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرد. این درحالیست که بنا به گزارش مهر نوروزی روز گذشته برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم نیز ثبت نام کرده است.

حامد قادرمرزی نماینده ادوار مجلس نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور از حوزه انتخابیه قروه برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کرد.وی در انتخابات مجلس دهم رد صلاحیت شده بود.

ثبت نام عضو سابق تیم ملی والیبال

بهنام محمودی والیبالیست سابق تیم ملی ایران نیز به ستاد انتخابات کشور آمد تا از حوزه انتخابیه کرج برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کند.

وزیر احمدی نژاد کاندیدا شد

محمدمهدی زاهدی نماینده فعلی کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی صبح امروز برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به فرمانداری کرمان رفت.

«سهراب گیلانی» نماینده مردم شوشتر در دوره دهم مجلس نیز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور از حوزه انتخابیه شوشتر ثبت‌نام کرد. بنا به گزارش مهر او گفت: «همراه با ائتلاف نیروهای انقلابی خواهم بود و هر تصمیمی گرفته شود قابل تمکین است.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied