شمانیوز
شما نیوز

‌فرمانده نیروی دریایی ‌ارتش:

آمریکایی‌ها تاثیری در امنیت خلیج فارس ندارند

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: حضور ناوگان های نظامی کشورهایی همچون آمریکا در خلیج فارس برای القای وجود خطر از جانب جمهوری اسلامی برای کشورهای منطقه به منظور دوشیدن ترسوها است.

 آمریکایی‌ها تاثیری در امنیت خلیج فارس ندارند

به گزارش شمانیوز و به نقل از تسنیم؛ امیر دریادار حسین خانزادی در بندرعباس اظهار داشت: دریاهای تحت حاکمیت ایران از امنیت کامل برخوردارند و در دوران انقلاب قدرت ایران تحکیم یافته و شاهد ناامنی در این دریاها نبوده‌ایم.

وی افزود: نیروهای کشورهای دیگری که در این منطقه حضور یافته اند به منظور تامین منافع نامشروع خود هستند که اولا حضور و حرکتشان در این دریاها نمایشی و فریبکارانه است و ادعا می کنند این منطقه نا امن است در حالی که هیچ ناامنی در این منطقه شاهد نیستیم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: این کشورها به محض آنکه به منطقه ورود می کنند با خود ناامنی می آورند، آمریکایی ها با حضور خود در منطقه چنین القا می‌کنند که افزایش قدرت ایران برای سایر کشورها تهدید است و به نوعی ترسوها و آنهایی که احساس نامشروع بودن می‌کنند را می ترسانند و آنها را می دوشندو به‌دنبال به تاراج بردن سرمایه های این منطقه هستند. 

وی تصریح کرد: آن دوران دیگر به پایان رسیده و ملت‌های منطقه و جهان کاملا هوشیار و بیدارند و به هیچ عنوان فریب اقدامات آمریکایی‌ها را نمی‌خورند، مثلا ائتلاف مورد تاکید آمریکا نه تنها شکل نگرفت بلکه موجب متفرق شدن کشورها شد، انگلیسی‌ها در آب‌های خارج از تنگه هرمز هستند و آمریکایی‌ها نیز نمایش حضور می‌دهند و عملا در بنادر پهلو گرفته‌اند و هیچ تاثیری بر روی دریاها ندارند و این به معنای امن بودن دریاها است. 

در ادامه شاهد مصاحبه اختصاصی خبرگزاری تسنیم با فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهید بود:

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied