شمانیوز
شما نیوز

۲۷۲۲ در حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرده‌اند

وزیر کشور آمار ثبت نام داوطلبان در حوزه انتخابیه تهران را ۲۷۲۲ نفر اعلام کرد.​

۲۷۲۲ در حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرده‌اند

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از تسنیم : وزیر کشور آمار ثبت نام داوطلبان در حوزه انتخابیه تهران را ۲۷۲۲ نفر اعلام کرد.​

 

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه بازدید از محل ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، در جمع خبرنگاران، گفت : امیدوارم انشاءالله کار با همین هماهنگی و در مراحل بعد هم ادامه یابد و ما امسال هم انتخابات خوب و با شکوهی داشته باشیم. 

وی افزود :طبق آماری که تاکنون به دست بنده رسیده است، حدود 14 هزار نفر  در کل کشور ثبت نام کرده‌اند که نسبت به دوره قبل که حدود 12 هزار نفر بود، 2 هزار نفر افزایش یافته است. 

وزیر کشور  در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به نا آرامی‌های اخیر مردم از حضور در انتخابات مجلس استقبال می‌کنند؟، اظهار داشت: اولا وقتی از مردم صحبت می‌کنیم، با  80 میلیون نفر طرف هستیم، علی رغم اینکه ناراضی بوده و یا نقد داشته باشند، مردم ما اهل تفکیک مسائل هستند و می‌دانند که اگر می‌خواهند وضعیت مساعد و مشکلات حل شود، به دست خودشان خواهد بود. 

رحمانی فضلی با بیان اینکه تجلی اراده مردم، نمایندگان مجلس می‌شوند و اینها هستند که در حل مسائل قانون گذاری و نظارت کمک می‌کنند، گفت :بنابراین مردم فهیم و با شعور ما هم برای آنکه از این اختیارشان استفاده کنند و هم برای اینکه تاثیر گذاری خود را به نهایت برسانند، و کسانی که ایران امن و توسعه یافته را می‌خواهند، حضور خوبی خواهند داشت، مثل همه کسانی که ثبت نام کرده‌اند. 

وی ادامه داد :چون در قبل از ثبت نام هم از من این سؤال را پرسیدند که با توجه به شرایط، فکر می‌کنید که نامزدهای این دوره مانند دوره قبلی 12 هزار نفر خواهند شد و من همین پاسخ را به آنها دادم و دیدیم که 2 هزار نفر افزایش یافتند و انشاءالله بیشتر هم خواهد شد. 

وزیر کشور تاکید کرد :زمان ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای نیز تمدید نخواهد شد و  تا کنون  نیز 2722 نفر در تهران تا امروز ثبت نام کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied