شمانیوز
شما نیوز

خط و نشان صفار هرندی برای آل سعود: وارد جنگ با ایران شوید، با خاک یکسان خواهید شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تصمیم دولت مبنی بر اجرای سهمیه‌بندی بنزین درست بود، گفت: بهتر بود دولت بنا بر پیشنهاد کارشناسان این سهمیه را به همه اختصاص می‌داد.

خط و نشان صفار هرندی برای آل سعود: وارد جنگ با ایران شوید، با خاک یکسان خواهید شد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبر انلاین : محمدحسین صفارهرندی امشب در نشست بصیرتی مسجد فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها رشت با بیان اینکه در این برهه از انقلاب باید بدانیم در کجا هستیم و چشم‌انداز پیش رو چیست، اظهار کرد: امروز برخی از خارج و داخل مغلطه می‌کنند که جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده درحالی‌که برخی‌ها به‌ناچار نا گریزند حقایقی را از ایران اسلامی بازگو کنند.

وی با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف افزود: امروزه ناوهای خارجی و پهپادهای غریبه اگر قصد تعدی و جسارت به آب‌وهوای سرزمین داشته باشند با سربازان وطن روبرو خواهند شد و حواسشان جمع است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران افزود: امروزه دشمن با توجه به قدرت نرم و سخت و فعالانه عمل کردن در حوزه‌های مختلف جرئت تجاوز و هرگونه اقدام خفیف علیه ایران را ندارد. امروزه هر جا که مورد تحریم قرار گرفتیم خوداتکا شدیم درحالی‌که آمریکا علاوه بر تحریم از دارایی‌های ما را که بلوکه کرده بود، حق امانت‌داری می‌گرفت.

وی با استناد به منابع خبری آمریکا مبنی بر اینکه ایرانی‌ها قادر به تهدید و اسقاط موشک‌های نوین آمریکا با تجهیزات هوایی غیر پیشرفته هستند، گفت: این ادعا، موضع یک مسؤول عقیدتی سیاسی در ارتش نیست بلکه موضع فرماندهان ارشد آمریکایی است.

صفارهرندی با اشاره به خودباوری کاذب عربستان در از بین بردن ایران به‌وسیله سلاح‌های خریداری‌شده گفت: به ادعای کارشناسان غرب اگر آل سعود با ایران به جنگ برخیزد، جمهوری اسلامی چنان آن را با خاک یکسان می‌کند که این کشور قدرت تماس برای کمک گرفتن از هم‌پیمانانش را نداشته باشد.

وی با بیان اینکه مقام‌ معظم رهبری به اذعان قدرت‌های غرب و شرق موفق‌ترین رهبر جهان است، خاطرنشان کرد: به اذعان شرق و غرب، رهبر ایران ساده‌زیست، متقی، غرب‌ستیز، اهل مطالعه و تنها رهبر جهان هست که مردم حاضرند جان خود را فدایش کنند.

وی با اشاره به اینکه تصمیم دولت مبنی بر سهمیه‌بندی مجدد بنزین مانع از قاچاق آن شده، گفت: نحوه اجرای آن با چالش‌هایی روبرو است و بهتر بود دولت بنا به پیشنهاد کارشناسان آن را به همه اختصاص می‌داد تا در صورت عدم نیاز از سوی مردم، این فرآورده باارزش به خود دولت فروخته شود.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس یازدهم بیان کرد: من، نه بیش‌ازاندازه جوان گرا و نه پیر ستیز هستم اما معتقدم باید کسی که آماده خدمت هست وارد مجلس شورای اسلامی شود.

2727

 

کد خبر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied