شمانیوز
شما نیوز

روحانی ارتحال آیت الله موسوی خلخالی را تسلیت گفت

رییس جمهوری در پیامی با تسلیت ارتحال حضرت آیت الله حاج سید محمدمهدی موسوی خلخالی، برای آن عالم وارسته علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت کرد.

روحانی ارتحال آیت الله موسوی خلخالی را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایرنا : حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه‌شنبه در این پیام ضمن ابراز تأثر و تألم از رحلت حضرت آیت الله حاج سیدمحمدمهدی موسوی خلخالی (قدس سره) نوشت: این استاد برجسته حوزه علمیه مشهد که از مدافعان پیشکسوت نهضت امام خمینی(ره) بود، عمر بافضیلت خود را وقف تبلیغ و ترویج آموزه‌های دینی و پرورش شاگردانی فراوان کرد و آثار اجتماعی و تربیتی ارزشمندی به یادگار گذاشت.

رییس جمهوری این ضایعه را به بیت مکرم وی، حوزه‌های علمیه بویژه حوزه علمیه مشهد مقدس و مدرسان و طلاب علوم دینی، تسلیت گفت.

روحانی در این پیام تسلیت از درگاه خداوند متعال برای آن عالم وارسته، علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

آیت الله سید محمد مهدی خلخالی شامگاه شنبه ۳۰ آذر در ۹۵ سالگی در مشهد مقدس چشم از جهان فرو بست.
این عالم ربانی از استادان فقه و اصول حوزه علمیه و از  شاگردان آیت الله خویی بود و مباحث اصولی و فقهی وی را به رشته تحریر درآورده است. وی همچنین کتاب های مختلفی از جمله فقه الشیعه و حاکمیت در اسلام را تالیف کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied