شمانیوز
شما نیوز

حجت‌الاسلام غفاری در گفت‌وگو با شمانیوز:

عدم همکاری سازنده با شخصیت‌های سیاسی و علمی از ضعف‌های بزرگ دولت است

عضو مجمع نیروهای خط امام گفت: یکی از ضعف‌های بزرگ دولت عدم همکاری سازنده با شخصیت‌های سیاسی و علمی کشور است.

عدم همکاری سازنده با شخصیت‌های سیاسی و علمی از ضعف‌های بزرگ دولت است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین  هادی غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، اظهار کرد: متأسفانه عده‌ای در پست‌های مدیریت دولتی هستند که تخصص لازم را  ندارند و حاضر هم نیستند از سمت خود کناره‌گیری کنند.

وی همین عامل را باعث ناکارآمدی دولت دانست و افزود: نمونه این معضل را می‌توان در وضع اقتصاد کشور بیان کرد که موجب نارضایتی مردم و رشد قارچ‌گونه اختلاس‌گران شده است.

عضو مجمع نیروهای خط امام، یکی از ضعف‌های بزرگ دولت را عدم همکاری سازنده با شخصیت‌های سیاسی و علمی کشور دانست و گفت: تا زمانی‌که به متفکران نظام، بها داده نشود فراخوان رهبر معظم انقلاب در زمینه تکمیل و ارتقای سند پیشرفت ایرانی - اسلامی تحقق نمی‌یابد.

غفاری گفت: ضروری است اقتدار دولت به لحاظ ساختاری در هر زمینه‌ای تقویت شود تا بتواند به طور مدون برنامه‌ریزی مناسبی برای بهبود اوضاع کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه متأسفانه هیچ‌کدام از شعارهای انتخاباتی آقای روحانی اجرا نشد، خاطرنشان کرد: تنها چیزی که مردم از شعارهای رئیس‌جمهور برداشت کردند، بی‌ثباتی اقتصادی و ضد جوان‌گرایی در دولت دوازدهم است.

عضو مجمع نیروهای خط امام ، تورم نیروهای مسن در بدنه دولت را عامل آسیب جدی دانست و افزود: این موضوع کشور را از اهداف پیشرفت خود دور کرده است.

غفاری درباره عملکرد مجلس دهم گفت: علاقه‌ای ندارم درباره عملکرد مجلس دهم صحبت کنم، اما اولویت مجلس یازدهم باید ارتقای معیشت مردم و حل مشکلات اقتصادی باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied