شمانیوز
شما نیوز

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با شمانیوز:

کمیسیون تلفیق در خصوص تک‌نرخی شدن بنزین به تصمیم واحد نرسیده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: اعضای کمیسیون تلفیق هنوز درباره تک‌نرخی شدن قیمت بنزین به یک تصمیم واحدی در این خصوص نرسیده‌اند.

کمیسیون تلفیق در خصوص تک‌نرخی شدن بنزین به تصمیم واحد نرسیده است

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، درباره احتمال تک‌نرخی شدن قیمت بنزین در سال آینده اظهار کرد: اعضای کمیسیون تلفیق هنوز به یک تصمیم واحدی در این خصوص نرسیده‌اند و دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد، ولی هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

 

وی درباره اظهارات رئیس‌جمهور که گفته بود «وعده‌های انتخاباتی من در زمان صلح مطرح شده و الان در شرایط جنگی قرار داریم»، گفت: زمانی که آقای روحانی روی کار آمد به کرار بیان کرد که آمده تا جنگی اتفاق نیفتد و هیچ اشاره‌ای هم به نوع جنگ نکرده بود؛ بنابراین این مطالبی که بیان می‌کنند، نقض غرض است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: الان که به قول آقای روحانی جنگ اقتصادی است، باید خودشان پاسخ دهند چرا نتوانسته‌اند مانع جنگ اقتصادی شوند.

 

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: به اعتقاد من رئیس‌جمهور چون نمی‌تواند پاسخگوی مردم باشد، تصمیم گرفته و نیز عادت کرده تا هر چند روز یکبار مطالبی را مطرح می‌کند تا ذهن رسانه‌ها و مردم را به خود مشغول سازد که از ناکارآمدی دولت او غافل شوند.

وی به روحانی پیشنهاد داد: رئیس‌جمهور باید بخش‌هایی که فعال نیست و دچار نوعی تنبلی شده، دوباره فعال سازد تا به وظایف خود عمل کند.

 

نماینده مردم شاهین‌شهر با بیان اینکه نمونه‌های فراوانی وجود دارند که نشان می‌دهد دولت نه‌تنها به‌موقع کارش را انجام نداده، بلکه انبوهی از مشکلات بر سر مردم آوار شده است، گفت: به‌عنوان مثال همین موضوع اصلاح ساختار بودجه که بنا بود چهار ماه اول سال لایحه آن را تهیه کند و به مجلس بیاورد، اما همین که تهیه نکرد و به مجلس نیاورد و مجلس هم چون لایحه در اختیارش نبود، رسیدگی نکرد، باعث شد مسائل مرتبط با بنزین به وجود بیاید.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه افزود: الان هم بودجه‌ای که در حال تصویب است، جای‌جای آن از عدم اصلاح لایحه بودجه متناسب با شرایط فعلی جامعه، رنج می‌برد.

به گفته حاجی‌دلیگانی؛ در هر بخشی که دولت همت لازم را به کار نگرفته، آن بخش دچار مشکل شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied