شمانیوز
شما نیوز

سردار یزدی در پایگاه 17 ثار الله مسجد اباذر محله طیب تهران

اگر پای مسئولان سست شده بدانند امید مردم به خداوند متعال است

در ماجرای اخیر نیز امام خامنه‌ای، سوء تدبیر عده‌ای را با آبرویشان اصلاح کردند. در واقع ایشان آبرو گذاشتند تا کشور مسیر صحیح را طی کند .

اگر پای مسئولان سست شده بدانند امید مردم به خداوند متعال است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبرگزاری بسیج: امشب 4 دی ماه گردهمایی بصیرتی بسیجیان به مناسبت روز بصیرت ، 9 دی ماه، با حضور فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ سردار محمد رضا یزدی در سالن اجتماعات مسجد اباذر پایگاه 17 ثارالله محله طیب  تهران برگزار شد.

در ابتدای مراسم نمایش رادیویی «تانک هشت متری» توسط  گروه هنری ویدار اجرا شد.

سپس سردار یزدی  به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی، این روزها ما را به یاد دورانی می‌اندازد که مردم ایران همه با هم برای رسیدن به یک هدف حرکت کردند و یکپارچه و متحد در انتخابات شرکت کردند. این در حالی بود که دشمن تمام توان خود را برای مقابله با ما به کار می‌بست.

 

اگر پای مسئولان سست شده بدانند امید مردم به خداوند متعال است

 

وی در ادامه افزود: برخلاف تمام تبلیغاتی که توسط دشمنان علیه ما انجام میشد،  حضور مقتدرانه مردم در انتخابات نشان داد که مردم ایران برای عزت کشور، استقلال، آزادی، راه شهدا و اسلام ارزش بسیاری قائل‌اند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اظهار کرد: در حقیقت حضور مردم عاری از آموزه‌های دینی و انقلابی، ولایت مداری، آینده امید بخش بود اما دشمنان نسبت به موفقیت و حضور مردم ایران تاب برنیاوردند و سعی کردند شیرینی عزت مندانه حضور مردم در انتخابات را تلخ کنند.

 

اگر پای مسئولان سست شده بدانند امید مردم به خداوند متعال است

 

سردار یزدی به عوامل ایجاد فتنه اشاره کرد و تصریح کرد: در این هنگام بود که امریکاییان و اسراییل با  پول‌های کثیف عربی و خیانت گروهک‌ها  با طرح و نقشه‌های شوم وارد میدان شدند. البته بودند افرادی که رفتارشان آمیخته با حسد، غرور و خودخواهی بود و باعث شدند 8 ماه کشور اسلامی ایران در آتش غرورشان بسوزد و در کنار دشمنان کام شیرین مردم را تلخ کردند.

 

اگر پای مسئولان سست شده بدانند امید مردم به خداوند متعال است

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هوا غبار آلود شده بود،  فتنه پا گرفته بود و دشمنان دندان تیز کرده بودند.  در واقع آنانی که جرات نداشتند در سازمان ملل برای ایران خط و نشان بکشند، با یکدیگر متحد شدند و با اتفاقی که داخل کشور شعله ور شد علیه مردم یکی  پس از دیگری بیانیه‌ها و تحریم‌های جدیدی را رقم زدند. از طرفی  در داخل عده‌ای حرف امام خامنه‌ای را گوش نکردند  و در نتیجه دو طرف کشور را با مشکل مواجه کردند. هر زمان ما موفق بودیم، دشمنان سعی به مقابله با مردم داشتند و عده‌ای بی بصیرت و بی توجه به آرمان‌ها، دشمنان را با طرح و نقشه‌هایشان برای تسلط آماده کردند.

 

اگر پای مسئولان سست شده بدانند امید مردم به خداوند متعال است

 

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به بیان نقش مردم در خاموش کردن آتش فتنه پرداخت و تصریح کرد: زمانی که مردم فضای کشور را غبار آلود دیدند بخاطر ولایت مداری، توجه به بیانات امام راحل(ره) و امام خامنه‌ای و حفظ انقلاب  در صحنه حضور یافتند و وارد عمل شدند، فارغ از اینکه چه کسی رئیس جمهور می‌شود، فارغ از اینکه عده‌ای بی بصیرت بودند. در حقیقت مردم وارد صحنه شدند تا بار دیگر به دشمن بگویند که ما در کنار آرمان‌های امام راحل (ره)، مسیری که شهدا برایمان تبیین کردند و آموزه‌های دینی‌مان می‌مانیم. و زمانی که مراکز مطالعات  استراتژیک دشمنان متوجه شدند که مردم ایران بار دیگر بصیرت و بیداری خود را ثابت کرد، عقب نشینی کردند.

 

اگر پای مسئولان سست شده بدانند امید مردم به خداوند متعال است

 

سردار یزدی عنوان کرد: امریکایی‌ها  در منطقه امده بودند و وارد خلیج فارس شدند و از عرب‌ها پول می‌گرفتند  تا بگویند ما آمده‌ایم  امنیت خلیج فارس را برقرار کنیم و حتی زمانی هم هواپیمایشان را وارد فضای کشورمان کردند. که بار دیگر جوانان این مرز و بوم، بسیجیان و پاسداران هواپیمای آنان را ساقط کردند به گونه‌ای  که دشمنان مورد تمسخر واقع شدند. زمانی که نفتکش ایران در آب‌های بین المللی توقیف شد، باز جوانان بسیجی و پاسدار بودند که نفتکش انگلیسی را توقیف کردند و زمانی آن را آزاد کردند که 40 روز از آزادی نفتکش ایرانی گذشته بود و دشمن نسبت به کارش عذر خواهی کرده بود. این اقدام افتخار و اقتدار برای مردم ما بود.

وی در ادامه به بیان شرایط حاضر پرداخت و افزود: امشب قصد ندارم کامتان را تلخ کنم هرچند که از کسانی که باید به فکر معیشت مردم باشند ولی کوتاهی و بی تدبیری می‌کنند، گلایه داریم. امروز باید بدانیم برای کشور و مردم سختی وجود دارد باید صبر و مقاومت کنیم تا از این مرحله نیز پیروز بیرون آییم. خداوند متعال، انسان را در فتنه می‌آزماید، این امتحان برای مردم یک پیروزی دیگری را رقم می‌زند.

 

اگر پای مسئولان سست شده بدانند امید مردم به خداوند متعال است

 

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به اغتشاشات اخیر آبان ماه اشاره کرد و اظهار کرد: در شرایطی که در آبان ماه به ما تحمیل شد عده‌ای از اراذل و اوباش که توسط امریکا، انگلیس و سلطنت طلب‌ها حمایت می‌شدند، درگیری‌هایی را ایجاد کردند و البته بی تدبیری برخی، آتش را شعله ور کرد که بعدها به آن پرداخته خواهد شد.

سردار یزدی به بیداری مردم ایران در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و عنوان کرد: مردم با حضور مقتدرانه‌شان نشان دادند که پای انقلاب، اسلام، عزت،  استقلال، آزادی و اقتدار ایران ایستاده‌اند.  روزی خواهد رسید که دشمن دندان طعم را از مقابل صلابت مردم ایران خواهد کشید و آن روز است که کشور توسعه و رشد  در عرصه‌های مختلف  را شاهد است وبه آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی می‌رسیم.

وی در ادامه افزود: امروز حضور ما در صحنه سبب می‌شود دشمنان  نسبت به اینکه می‌توانند برای ما کاری کنند، طمع نکنند. لذا ما با بصیرت و با توجه به نگاه و کلام امام خامنه‌ای مسیر انقلاب را به سرعت طی می‌کنیم. چه در دوران دفاع مقدس چه بعد از آن در عرصه سازندگی و ... در هر شرایط مختلفی هر زمان به آموزه‌های دینی و کلام امام راحل(ره) و امام خامنه‌ای و مسیر شهدا توجه کردیم موفق بوده و هر زمان از راه آنان دور شدیم شاهد عدم موفقیت بودیم.

 

اگر پای مسئولان سست شده بدانند امید مردم به خداوند متعال است

 

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ خطاب به مسئولان گفت: مسئولان باید بدانند مردم ما مقاوم و صبور در صحنه ایستادند حال اگر پای مسئولان سست شده است و امید به خارج از کشور دارند تامل کنند ولی بدانند امید مردم به خداوند متعال است. هر زمان امید به بیرون داشته باشیم ناامیدی به سرعت به سراغ ما می‌آید .هر زمان گفته شد نمی‌توانیم، مردم نشان دادند با حضور در عرصه‌های مختلف برای کشور پیروزی رقم زدند.

سردار یزدی به تاثیر حضور جوانان در عرصه‌های مختلف پرداخت و گفت: امروز با توجه به فرامین امام خامنه‌ای و اعتماد به وعده‌های الهی، ایستادگی و اعتماد به جوانان کشور را باید ساخت . امام راحل(ره) و امام خامنه‌ای فرمودند که امروز جوانان ما اگر از جوانان صدر اسلام و انقلاب بهتر نباشند، کمتر نیستند. ما شاهد عزت آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف برای کشورمان هستیم.  داعش را به زباله دانی تاریخ فرستادند، همچنین افتخارات بسیاری نیزبرایمان به ارمغان آوردند. و همین امر سبب ناراحتی دشمن است.

 

اگر پای مسئولان سست شده بدانند امید مردم به خداوند متعال است

 

وی به بیان تصمیمات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای پرداخت و تصریح کرد: در زمان حرکت امام حسین(ع) از مکه به کوفه، حضرت عباس(ع) بدون کوچکترین تردید، راهنمایی و پرسشی فرمان امام حسین(ع) را اطاعت کرد و ایشان را همراهی کرد. امروزه امام خامنه‌ای سکان دار اصلی کشتی انقلاب است. باید توجه کنیم امام خامنه‌ای حکیمانه ، انقلاب اسلامی را اداره و هدایت می‌کند. البته امام حسین(ع) معصوم است و ما ادعای معصوم بودن امام خامنه‌ای را نداریم ولی در طول این سال‌ها شرایط نشان داد که چگونه امام خامنه‌ای با تصمیماتشان کشور را از نابودی نجات داده است.حتی افرادی که روزی تلاش می‌کردند مشاوره‌های نا به جا دهند و حتی افرادی که لجن پراکنی و دروغ پراکنی می‌کنند نیز نمی‌توانند از امام خامنه‌ای ایرادی بگیرند چرا که ما در طول این سال‌ها با سکان داری امام خامنه‌ای در کشتی‌ای که به سمت ساحل پیروزی حرکت می‌کند،  نشسته‌ایم. بنابراین عقل حکم می‌کند که از ایشان تبعیت کنیم.

 

اگر پای مسئولان سست شده بدانند امید مردم به خداوند متعال است

 

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در ادامه افزود: در ماجرای اخیر نیز امام خامنه‌ای، سوء تدبیر عده‌ای را با آبرویشان اصلاح کردند.  در واقع ایشان آبرو گذاشتند تا کشور مسیر صحیح را طی کند . البته در این میان برخی بی انصافی کردند ولی مردم نجیب و منصف ما همچنان کنار امام خامنه‌ای و نظام ایستادند.

 

اگر پای مسئولان سست شده بدانند امید مردم به خداوند متعال است

 

سردار یزدی در پایان سخنانش گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم  طول عمر باعزت به رهبری عنایت کنند و به زودی پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران با دستان امام خامنه‌ای به منجی عالم بشریت تقدیم گردد.

در پایان مراسم، از خانواده شهدا از جمله شهید لاجوردی و شهید دادو  تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

اگر پای مسئولان سست شده بدانند امید مردم به خداوند متعال است

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied