شمانیوز
شما نیوز

سردار سنایی‌راد در گفت‌وگو با شمانیوز:

دشمن با سناریوی کشته‌سازی درصدد ایجاد تله حقوق بشری برای جمهوری اسلامی است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دشمنان از طریق سیاست کشته‌سازی می‌خواهند به نوعی جمهوری اسلامی ایران را در تله حقوق بشری گرفتار یا تله حقوق بشری دیگری ایجاد کنند.

دشمن با سناریوی کشته‌سازی درصدد ایجاد تله حقوق بشری برای جمهوری اسلامی است

سردار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا دامنه ناامنی‌ها را در ایران توسعه دهد و فضای امنیتی کشور را دچا تنش سازد، اظهار کرد: دشمنان برای  پیشبرد این راهبرد کثیف سناریوی کشته‌سازی را دنبال می‌کنند که در گزارش‌های رسانه‌هایی چون رویترز و بی.بی.سی نمونه‌ای از این راهبرد کثیف است.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد عمق‌بخشی به ناآرامی‌ها در ایران هستند، گفت: در راستای عمق‌بخشی به این ناآرامی‌ها ابتدا باید به اغتشاشات استمرار ببخشند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه کشته‌سازی و بالا بردن آمار کشته‌ها از سیاست‌های کثیف دشمنان هستند، خاطرنشان کرد: در ناآرامی‌های اخیر شاهد بودیم که کشته‌سازی، تهییج، تحریک، حمله به مراکز  نظامی، دولتی و دست زدن به خشونت برای پیشبرد اهداف شوم دشمنان به عوامل مهم در ناامن‌سازی ایران و تشدید اغتشاشات تبدیل شده بودند.

سردار سنایی‌راد ادامه داد: حتی در همین راستا عابران پیاده غیرمسلح و بی‌گناه را که اصلاً به دنبال پیوستن به اغتشاش‌گران نبودند را مورد هدف قرار دادند و تا از طریق رسانه‌های حامی و وابسته آمار کشته‌شدگان را برجسته و بالا نشان دهند.

وی ضمن بیان این مطلب که تعدادی از کشته‌شدگان در در اجتماعات و اغتشاشات هیچ نقشی نداشتند، یادآور شد: تعدادی از این کشته‌شدگان به طرز مشکوکی و مبهمی توسط جریان آشوبگر، اغتشاش‌گر و ضدانقلاب به شهادت رسیدند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه مجموعه‌ای از این اقدامات کثیف دشمن در راستای سناریوی کشته‌سازی با هدف تداوم ناامنی‌سازی در کشور است که توسط آشوبگران و حامیان رسانه‌ای آنها دنبال می‌شود.

به گفته سردار سنایی‌راد؛ دشمنان از طریق سیاست کشته‌سازی می‌خواهند به نوعی جمهوری اسلامی ایران را در تله حقوق بشری گرفتار یا تله حقوق بشری دیگری ایجاد کنند تا فشار هم از این طریق فشارها را علیه نظام اسلامی تشدید و افکار عمومی را تحریک کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied