شمانیوز
شما نیوز

فرمانده نیروی‌زمینی ارتش:

سردار سلیمانی به آرزوی دیرینه خود رسید

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سردار رشید اسلام چهار دهه عمر خود را در راه مبارزه با دشمنان اسلام و قرآن گذراند و شهادت اجر و مزدی بود که به آن نائل آمد؛ او که به دست خونخوارترین دشمنان اسلام یعنی آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانانش به شهادت رسید به آرزوی دیرینه خود دست یافت.

سردار سلیمانی به آرزوی دیرینه خود رسید

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایرنا : امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز جمعه در پی شهادت قهرمانانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به دست تروریست‌های ارتش آمریکا در بغداد، با صدور پیامی اظهار داشت: شهادت بزرگ مرد میدان جهاد و مبارزه، مجاهدی خستگی‌ناپذیر در جبهه‌های جنگ با کفار و تروریست‌ها، سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس را به ملت همیشه قهرمان ایران تسلیت گفت.

وی افزود: سردار رشید اسلام چهار دهه عمر خود را در راه مبارزه با دشمنان اسلام و قرآن گذراند و شهادت اجر و مزدی بود که به آن نائل آمد. او که به دست خونخوارترین دشمنان اسلام یعنی آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانانش به شهادت رسید به آرزوی دیرینه خود دست یافت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: بی‌شک همچنان که عمر پر برکت این سردار بزرگ در مبارزه با تروریسم و ریشه‌کنی داعش برای جبهه مقاومت بی‌بدیل بود، خون به ناحق ریخته شده وی نیز در اتحاد جهان اسلام موثرتر خواهد بود.

حیدری عنوان کرد: ملت نستوه و بزرگ ایران و جهان اسلام بدانند سربازان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی حضرت امام خامنه‌ای عزیز مقاوم‌تر از گذشته ایستاده‌اند و راه پرافتخار او را در جبهه مقاومت و مبارزه با کفر جهانی ادامه خواهند داد.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار ولایت مدار، عاشق دین و وطن به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای، (مدظله العالی)، خانواده شهید و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از خداوند بزرگ علو درجات وی را خواستار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied