شمانیوز
شما نیوز

وحشت اسرائیل از شهادت سردار سلیمانی

رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) درپی شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس به دلیل آنچه پیشگیری از خطرات احتمالی ذکر کرد، منطقه "جبل الشیخ" در جولان اشغالی را به روی بازدیدکنندگان و ساکنان اراضی اشغالی بست.

وحشت اسرائیل از شهادت سردار سلیمانی

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایرنا : رژیم صهیونیستی بلافاصله پس از شهادت سردار سلیمانی منطقه "جبل الشیخ" در جولان اشغالی را بست و مقامات این رژیم از ساکنان اراضی اشغالی درخواست کردند به منظور پیشگیری از هرگونه اقدام و خطر احتمالی از رفتن به این منطقه خودداری کنند.

رسانه صهیونیستی جروزالم پست هم در توییتی اعلام کرد که وزیر جنگ این رژیم به همراه شماری از مقامات تل‌آویو قرار است امروز در مورد اوضاع امنیتی سرزمین‌های اشغالی جلسه فوق‌العاده تشکیل دهد.

رسانه های رسمی عراق سحرگاه امروز (جمعه) اعلام کردند که سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه «ابو مهدی المهندس» جانشین فرمانده "الحشد الشعبی" طی یک عملیات تروریستی در بغداد به شهادت رسیدند.

رسانه های عراقی به نقل از مقام های رسمی این کشور اعلام کردند که سردار سلیمانی و ابو المهندس زمانی که با دو خودرو در حال خارج شدن از فرودگاه بین المللی بغداد بودند مورد هدف قرار گرفته و هر دو آنان به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied