شمانیوز
شما نیوز

پژمانفر در گفت‌وگو با شمانیوز:

گستره انتقام سخت بسیار فراگیر است/ بساط آمریکایی‌ها از منطقه برچیده می‌شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم گفت: : گستره انتقام سخت به گستره جبهه مقاومت باز می‌گردد و تمام اعضای جبهه مقاومت که آرزوی شهادت دارند برای رسیدن به اهداف عالی مقاومت و گرفتن خون سردار سلیمانی در این انتقام سهم خواهند داشت.

گستره انتقام سخت بسیار فراگیر است/ بساط آمریکایی‌ها از منطقه برچیده می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، درباره نحوه گرفتن انتقام سخت از آمریکا اظهار کرد: انتقام سخت یک سری الزامات تاکتیکی دارد که این الزامات به منزله انجام یک عملیات نیست، بلکه انتقام سخت یک انتقام فراگیر است.

 

وی ادامه داد: گستره انتقام سخت به گستره جبهه مقاومت باز می‌گردد و تمام اعضای جبهه مقاومت که آرزوی شهادت دارند برای رسیدن به اهداف عالی و گرفتن خون سردار سلیمانی در این انتقام سهم خواهند داشت.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقام سخت، انتقامی است که به یک عملیات محدود نمی‌شود، گفت: بلکه معطوف به تحقق اهداف حاج قاسم سلیمانی است؛ یعنی برچیده شدن بساط آمریکایی‌ها از منطقه و آزادی ملت‌های منطقه؛ بنابراین این چنین انتقامی در این تراز می‌تواند پاسخگوی خون حاج قاسم سلیمانی باشد که به نظر من این مهم مستلزم داشتن برنامه‌ریزی و برخورداری از فرصت مناسب است تا ان‌شاءالله در این سطح این حرکت انجام شود.

 

پژمانفر با بیان اینکه همانطور که امامین انقلاب تأکید کردند در مقابل استکبار باید راه مقاومت را در پیش گرفت؛ چون مقاومت تنها راه نجات است، خاطرنشان کرد: سردار قاسم سلیمانی محبوب همه مردم ایران بود و حتی جریان‌های سیاسی با وجود چندگانگی‌هایی که دارند برای او احترام زیادی قائل هستند.

 

وی با بیان اینکه اقدام آمریکا نوعی حماقت، جنایت و رفتار ساده‌لوحانه بود، یادآور شد: به زودی یانکی‌ها باید شاهد پیامدهای منفی وحشی‌گری خود از سوی خون‌خواهان سردار سلیمانی در جبهه مقاومت و حتی در کاخ سفید باشند.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس دهم ضمن بیان این مطلب که ترامپ به نماد درندگی تبدیل شده است، گفت: تقریباً اهالی رسانه و تحلیلگران سیاسی باور دارند و بر این نکته تأکید کرده‌اند که رئیس جمهور دیوانه آمریکا بر اساس هیچ اصولی عمل نمی‌کند و به یک دیکتاتور وحشی و تروریست اقتصادی و سیاسی تبدیل شده است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خطاب به طرفداران مذاکره با آمریکا تأکید کرد: آن کسانی که روزی می‌گفتند باید مقابل کدخدا نشست و باید با او کنار آمد، بدانند که منطق کنار آمدن با آمریکا به چه قیمتی باید باشد، به قیمت خون سردار سلیمانی؟ این دسته از افراد در خصوص وضعیت فعلی پاسخ دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied