شمانیوز
شما نیوز

حضور اتباع لبنانی، سوری و عراقی در محل یادمان شهید سلیمانی در بلاروس

جمعی از دانشجویان ایرانی و اتباع لبنانی، سوری و عراقی با حضور در محل یادمان شهید سلیمانی در محل سفارت ایران در مینسک با اهدای گل به مقام شامخ این فرمانده دلاور ادای احترام کردند.

حضور اتباع لبنانی، سوری و عراقی در محل یادمان شهید سلیمانی در بلاروس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فارس : سفارت جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) نیز شاهد حضور علاقه‌مندان مکتب شهادت و ارادتمندان شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود.

HhQitNvZRHRE

جمعی از دانشجویان ایرانی و اتباع لبنانی، سوری و عراقی با حضور در محل یادمان شهید حاج قاسم سلیمانی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مینسک  با اهدای گل به مقام شامخ این فرمانده دلاور سپاه اسلام ادای احترام کردند.

dZZslEWpbba6

همچنین اتباع سوری، عراقی و لبنانی حاضر در این برنامه قدردان تلاش‌های این شهید بزرگ برای برقراری امنیت در منطقه و زحمات او برای مردم سوریه و عراق و لبنان بودند و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پاسخ سخت جمهوری اسلامی ایران در قبال آمریکای جنایتکار اعلام کردند منتظر پاسخ کوبنده ایران خواهند بود.

 جمعی از شیعیان آذری مقیم بلاروس نیز با حضور در این محل به مقام شامخ سردار سلیمانی ادای احترام کردند.

*بیانیه سفارت ایران در مینسک

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلاروس نیز در بیانیه‌ای اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: سردار حاج قاسم سلیمانی سال‌های متمادی با مجاهدت های بی وقفه، مبارزه با کلیه جریانات تروریستی مورد حمایت آمریکا در منطقه به ویژه داعش را هدایت کرد و امنیت را به منطقه بازگرداند.مسئولیت تمامی عواقب این عملیات مزورانه و ناجوانمردانه که از روی ضعف و استیصال آمریکا صورت گرفته، متوجه دولت آمریکا خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied