شمانیوز
شما نیوز

سرلشکر سلامی:

انتقام "سخت، پشیمان‌کننده و تمام‌کننده" از دشمن می‌گیریم

گروه استان‌ها ـ فرمانده کل سپاه گفت: از عاملان ترور سپهبد شهید سلیمانی انتقام "سخت، پشیمان‌کننده و تمام‌کننده" ‌می‌گیریم.

 انتقام "سخت، پشیمان‌کننده و تمام‌کننده" از دشمن می‌گیریم

به گزارش شمانیوز و به نقل از تسنیم؛ ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در ‌آیین تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری در جمع میلیونی عزاداران در میدان آزادی کرمان اظهار داشت: حرف آخر را اول می‌زنم انتقام می‌گیریم.

 

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز در سرزمین کرمان شاهد طلوع دو خورشید هستیم، افزود: ما امروز آمده‌ایم تا در آسمان افتخارات این سرزمین عزیز دو خورشید پرفروغ را بنشانیم.

وی با بیان اینکه ما در نبرد با آمریکا شهدای عزیزی را تقدیم کرده‌ایم، تصریح کرد: ‌فرمانده شجاع و بی‌نظیر سپاه اسلام که تاریخ بشریت همانند او را کمتر و یا اصلا ندیده است، سردار قلب‌ها و دل‌ها حاج قاسم سلیمانی.

 

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه همه ما امروز می‌دانیم کسی را تا عرش خدا بدرقه می‌کنیم که در صولت، هیبت، صلابت، معرفت و ایمان کم‌نظیر است، گفت: او که در شجاعت مالک‌اشتر بود و رفت و می‌رود تا عمود خیمه دشمن را برکند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی زهد و تقوا را از ابوذر و وفاداری را از حضرت عباس (ع) گرفته بود، تصریح کرد: ‌‌سرانجام نیز همانند مراد خویش با دستانی جدا شده در نزدیکی حرم مولای خویش وفاداری را اثبات کرد.

 

وی با اشاره به اینکه او میثم، عمار و یاسر بود و ‌زیباترین جلوه انسانیت بود که هیچ گاه در برابر دشمن نلرزید و برای 41 سال لباس جهاد را از تن در نیاورد، گفت: او می‌دانست لباس جهاد، لباس عزت مسلمین است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شخصیت او فراتر از جهان اسلام بود و همه جهان با تحسین و ستایش به عنوان اسوه مقاومت و حمایت از مظلومان یاد می‌کنند، ادامه داد:‌ آنها که می‌خواهند با پرتاب سنگریزه خورشید را خاموش کنند بدانند که اشتباه می‌کنند.

 

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه قاسم سلیمانی خورشید پرفروغ عالم اسلام است که راه او به شکست عالم استکبار خواهد انجامید، ابراز داشت:‌ ‌توصیف ابعاد شخصیت چنین انسانی برای بنده حقیر ممکن نیست.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی فرمانده‌ای با‌صلابت، باوقار و بسیار متواضع بود، خاطرنشان کرد:‌ شهید سلیمانی در درون خویش هیچ‌گاه خود را بالاتر هیچ سرباز ندید و درجه روی شانه‌اش در او تفاخر ایجاد نکرد.

 

سرلشکر سلامی  با بیان اینکه در اوج سختگیری، دریای مهربانی و مظهر مجسم اشدا علی الکفار بود، تاکید کرد:‌ سینه‌اش در برابر کفار همانند کوه‌های بلند و استوار و در برابر مستضعفان لبخندی ملیح به لب داشت.

وی با ابراز اینکه چگونه طاقت بیاوریم مظهر این همه زیبایی را از خود جدا کنیم، اظهار داشت:‌ او امروز به آسمان می‌رود و کرمان امروز آسمانی است و کویر کرمان امروز دریاست.

 

فرمانده کل سپاه خطاب به دشمنان با بیان اینکه بدانید شهادت نقطه پایان نیست و نطقه آغاز راه است، گفت: قاسم یک شخص نبود و نیست و راهی است که تازه آغاز شده و فتح قله‌ها را نوید می‌دهد و دشمن بداند که شهید قاسم سلیمانی از قاسم سلیمانی زنده‌تر و خطرناک‌تر است.

وی با اشاره به اینکه این شهید چه کرده بود که چنین مورد ترور ناجوانمردانه دشمنان قرار گرفت افزود: او فراتر از مرزها و معمار شکست آمریکاست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ی

    انتقام سخت اینه دلار بشه هفت تومن سال 57