شمانیوز
شما نیوز

علیرضا بیگی در گفت‌وگو با شمانیوز:

طرح مذاکره با آمریکا پس از جنایت اخیر به منزله تحقیر ملت ایران است

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به جنایت اخیر آمریکا اگر در این بین کسانی بگویند بهتر است با این کشور وارد مذاکره شویم، نوعی تحقیر ملت ایران به حساب می‌آید.

طرح مذاکره با آمریکا پس از جنایت اخیر به منزله تحقیر ملت ایران است

احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، اظهار کرد: یک تفکری در دوره ریاست جمهوری آقای روحانی به وجود آمد مبنی بر اینکه با مذاکره و سازش می‌توان امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرد، اما امروز این تفکر بعد از 6 سال در حال فروپاشی است.

 

وی افزود: در برابر تفکر رایج در دولت، یک تفکر دیگری وجود دارد که همان خوداتکایی است. در واقع با خوداتکایی خواهیم توانست به پیشرفت‌های قابل قبولی دست یابیم و قدرت منطقه‌ای خود را توسعه دهیم که نماد آن در حال حاضر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که توانست قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را توسعه دهد که امروز این قدرت نرم در یمن، پاکستان، عراق و سوریه نمود پیدا کرده است.

 

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت آقای روحانی تجربیاتی بر تجربیات قبلی جمهوری اسلامی ایران افزوده شد که نباید به غرب اعتماد کرد و نباید امنیت و ثبات نظام را دستخوش دل بستن به وعده‌های آنها  کرد که این تجربه در دولت آقای روحانی با هزینه گزافی به دست آمد.

 

علیرضا بیگی با بیان اینکه عده‌ای با طرح موضوع مذاکرات با آمریکا به دنبال این هستند تا مؤلفه‌های قدرت نظام را تضعیف کنند، گفت: همچنین آنها به دنبال این هستند تا از طریق طرح این مباحث، به وحدت ملی خدشه وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی با حضور میلیون مردم نشان داد که این ملت پای آرمان‌هایشان ایستاده‌اند و ذره‌ای کوتاه نخواهند آمد، یادآور شد: اما اگر در این بین کسانی بگویند بهتر است با آمریکا وارد مذاکره شویم، نوعی تحقیر ملت ایران به حساب می‌آید.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ با کاری که انجام داد، تمام سرمایه‌های غرب را در کشورمان به آتش کشید؛ یعنی کسانی در گذشته بودند که مدام خواب و خیالشان آرزوی مذاکره با آمریکا بود، اما با جنایتی که ترامپ انجام داد، دیگر این افراد از اینکه موضوع مذاکره را پیش بکشند، شرمشان می‌آید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied