شمانیوز
شما نیوز

شرفی در گفت‌وگو با شمانیوز:

آمریکا در باتلاق خاورمیانه فرو خواهد رفت

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم گفت: آمریکا اگر بعد از پاسخ قاطعانه ایران هرچقدر دست و پا بزند، بیشتر در باتلاق خاورمیانه فر خواهد رفت.

آمریکا در باتلاق خاورمیانه فرو خواهد رفت

غلامرضا شرفی، عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز مردم با اشاره بیان اینکه آمریکا جرئت واکنش به انتقام سخت ایران را ندارد، اظهار کرد: همین الان هم ترامپ در اقدامی دلخراش در ترور یک سردار ایرانی، مانده و نمی‌داند خودش را چگونه از این گردابی که ایجاد کرده، نجات دهد.

 

وی افزود: در شرایطی که برای ترامپ به وجود آمده و با توجه به پاسخ قاطعانه سپاه در هدف قرار دادن پایگاه مهم آمریکا در عراق، هرچه زودتر رئیس جمهور آمریکا دستور خروج نیروهای آمریکایی از منطقه را صادر کند و به هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر هدایت شوند تا منطقه به جهنمی برای نیروهای آمریکایی تبدیل نشود.

 

شرفی با اشاره به اینکه ترامپ توان حمله به 52 نقطه فرهنگی ایران را ندارد، گفت: اینها عقده دیرینه دارند؛ چون می‌دانند ایران یک کشور متمدن با سابقه تاریخی بسیار زیاد است.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ مغلوب جمهوری اسلامی ایران شده و امروز مشاهده می‌کنیم که پاسخ محکمی به آنها داده‌ایم و اگر بخواهند دست از پا خطا کنند، به ازای هر شیطنت چندین پاسخ محکم خواهیم داد.

شرفی با بیان اینکه آمریکا توان ایجاد خلل در صادرات نفت ایران را نخواهد داشت، گفت: آمریکا اگر بخواهد مشکلی در مسیر صادرات نفت و گاز ما ایجاد کند یا اقدام نظامی در این خصوص انجام دهد، مطمئن باشید که ما چندبرابر به آنها خسارت وارد خواهیم کرد.

وی افزود: آمریکا سیبل بزرگی است برای هر آزادی‌خواهی که خواهان نابودی این کشور است.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم تأکید کرد: وضعیت آمریکا در منطقه آنچنان بحران‌زده است که اگر توسط محور مقاومت مورد حمله و آسیب قرار گیرد، اصلاً‌ توانایی محافظت از خود را نخواهد داشت و احیاناً‌ اگر بخواهد اقدامی هم انجام دهد بیش از پیش در باتلاق خاورمیانه فرو خواهد رفت.

شرفی با بیان اینکه بر اساس محاسبات نظامی آمریکا قادر به یک مقابله رودرو با ایران نخواهد بود، گفت: این کشور فقط می‌تواند غافلگیرانه حمله کند؛ همانطورکه سردار سلیمانی را در غافلگیری تمام به شهادت رساند.

 

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها امروز مجبور هستند بدون هیچ دستاوردی منطقه را ترک کنند و امروز این کشور شرایط جنگ با ایران را ندارد. آمریکا فقط در جنگ‌های روانی خود را به عنوان کشور پیروز نشان می‌دهد، اما در جنگ سخت با ایران هرگز پیروز نمی‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied