شمانیوز
شما نیوز

حقیقت‌پور در گفت‌وگو با شمانیوز:

آمریکا از این به بعد تحت تعقیب نیروهای مقاومت در سراسر منطقه است

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از این به بعد نیروهای مقاومت در سراسر منطقه، آمریکا را از لحاظ نظامی، اقتصادی، سیاسی و ژئوپلیتیک مورد تعقیب قرار می‌دهند تا این کشور به طور کامل از غرب آسیا خارج شود.

آمریکا از این به بعد تحت تعقیب نیروهای مقاومت در سراسر منطقه است

منصور حقیقت‌پور، مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، با بیان اینکه آمریکایی‌ها آمادگی جنگ تمام عیار با ایران را ندارند، اظهار کرد: آمریکا با توجه به آسیب‌پذیری‌هایی که در کل منطقه دارد، بیشتر به دنبال اقدامات تنبیهی علیه ایران بود، اما این اقدام تنبیهی را آن چنان ناشیانه انجام داد که به بلا برای این کشور تبدیل شد.

 

وی افزود: موضوعی که ما در قبال اقدام تروریستی آمریکا انتخاب کردیم، مبتنی بر استراتژی بازدارندگی بود. کشوری که استراتژی بازدارندگی را در پیش می‌گیرد، اجازه برآورد حجم، ابعاد و اندازه ضربه دوم را نمی‌دهد؛ چون ضربه‌زننده اول نمی‌تواند ضربات طرف مقابل را برآورد کند، دست به هیچ اقدامی نمی‌زند و اقدامات بعدی را متوقف می‌سازد.

 

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در اینجا اقای ترامپ یک اشتباهی را مرتکب شد؛ یعنی علی‌رغم اینکه می‌توانست نوع اقدام جمهوری اسلامی ایران را برآورد کند، دست به ترور سردار حاج قاسم سلیمانی زد که کاملاً نوعی عمل وحشیانه بود.

 

حقیقت‌پور با بیان اینکه ترامپ خیال می‌کرد با ترور سردار سلیمانی، جمهوری اسلامی دست روی دست می‌گذارد و فقط نظاره‌گر می‌شود، خاطرنشان کرد: اما برخلاف باور ترامپ، ترور سردار سلیمانی چند اثر بر جای گذاشت. اول اینکه وحدت و یکپارچگی کم‌نظیری را در میان ملت ایران شاهد بودیم و دیدیم که همه یکصدا می‌گفتند «من یک قاسم سلیمانی هستم». دوم اینکه هسته‌های مقاومت در منطقه تقویت و یکپارچه شد تا علیه منافع آمریکا در جای‌جای منطقه اقدام کنند و سومین اثر این است که رهبر معظم انقلاب در کلامشان بعد از موشک‌باران پایگاه‌های آمریکایی، این کشور را تحقیر کردند و گفتند که اقدام ایران فقط سیلی اول بود و هنوز انتقام نگرفتیم.

 

وی بیان کرد: از این به بعد جبهه مقاومت، آمریکا را از لحاظ نظامی، اقتصادی، سیاسی و ژئوپلیتیک مورد تعقیب قرار می‌دهد تا این کشور به طور کامل از غرب آسیا خارج شود.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران تا خروج کامل آمریکا از منطقه آرام نخواهد گرفت و زمانی قلوب تک تک ایرانی‌ها آرام می‌گیرد که آمریکا را با تنبه از خاورمیانه اخراج کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    عالی.هست..