شمانیوز
شما نیوز

گزارش شمانیوز از ازدواجهای گران‌قیمت رییس جمهور آمریکا؛

ازدواج یک میلیون دلاری ترامپ+ تصاویر

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در سومین ازدواج خود، یکی از گرانترین جشنهای عروسی در دنیا را برگزار کرد.

 ازدواج یک میلیون دلاری ترامپ+ تصاویر

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از سایت چیشیت، مراسم‌های عروسی افراد ثروتمند و سرشناس با هزینه‌های گزاف مدتهاست که بخشی از اخبار رسانه‌های مختلف جهان را به خود اختصاص می دهد و مخاطبان ویژه ای دارد؛ جشنهای پر هزینه افراد سرشناسی مانند برد پیت و جنیفر آنیستون، مدونا و گای ریچی،تام کروز و کیتی هولمز و...

 

خبرداغ : عکسهای لو رفته از تیپ جنجالی لیلا حاتمی در جشنواره کن + عکس و بیوگرافی

 

جالب است بدانید یکی از این مراسم پر زرق و برق ، جشن سومین ازدواج "دونالد ترامپ" رییس جمهور پرحاشیه آمریکاست که در زمان خود هزینه بسیار زیادی برای آن صرف شد. البته ترامپ دو مراسم ازدواج قبلی خود را نیز پرهزینه و مجلل برگزار کرد که در ادامه به هریک از آنها می پردازیم:

 

ازدواج اول ترامپ با "ایوانا مری زلنیچکوا"

نخستین همسر ترامپ، "ایوانا مری زلنیچکوا" یک مانکن اهل چک بود که در سال 1977 با وی ازدواج کرد. از رقم هزینه عروسی آنها اطلاعی در دست نیست اما طلاق آنها 25 میلیون دلار آب خورد. ترامپ پس از جدایی  14 میلیون دلار پول نقد ، 350 میلیون دلار نفقه سالانه و 300 هزار دلار در سال به عنوان حق فرزندان به "ایوانا" پرداخت کرد. همچنین یک عمارت در گرینویچ و یک آپارتمان در "ترامپ پلازا" از دیگر اموالی بود که ترامپ پس از طلاق به همسر سابقش داد.

 

[[[[[[[[[[[[[[[[[[ (1)

 

ازدواج دوم ترامپ با "مارلا ماپلس "

ترامپ پس از جدایی از "ایوانا" با "مارلا ماپلس"خواننده ای که 17 سال از خودش جوان‌تر بود ازدواج کرد. جشن عروسی آنها در سال 1993 در هتل "گرند پلروم" در شهر نیویورک  که متعلق به ترامپ بود برگزار شد. در این مراسم حدود 1100 مهمان حضور داشتند و جشن ازدواج این دو، در آن سالها به دلیل پرهزینه بودن در صدر اخبار رسانه های داخلی آمریکا قرار گرفت.

لباس عروس "مارلا" که برند معروف "کارولینا هرا" بود 15 هزار دلار و تاج عروس که با 325 قطعه الماس تزیین شده بود دو میلیون دلار هزینه برداشت. البته گفته می شود که تاج گرانقیمت عروس، عاریه ای بود. همچنین حلقه الماس 7.5 قیراطی عروس نیز 110،000 دلار قیمت داشت که در نوع خود بی نظیر بود.

 

[[[[[[[[[[[[[[[[[[

 

ازدواج سوم ترامپ با "ملانیا کناس"

ازدواج سوم ترامپ نیز یکی از پر هزینه‌ترین مراسم ازدواج در سال 2005 بود که بازتابهای فراوانی را رسانه های داخلی و خارجی به دنبال داشت. رییس جمهور فعلی آمریکا در سومین ازدواج خود با "ملانیا کناس" مانکن سابق اسلوونیایی-آمریکایی،  جشن عروسی بسیار مجللی برگزار کرد که در آن زمان بی سابقه بود و یک میلیون دلار هزینه صرف شد. مراسم عروسی در "پالم‌بیچ" برگزار شد و "هیلاری کلینتون" رقیب انتخاباتی وی در سالهای بعد نیز ،از مدعوین این جشن بود.

در مورد هزینه های این مراسم باید گفت لباس عروس 27 کیلویی "ملانیا" که با ۱۵۰۰ سنگ قیمتی و مروارید تزئین شده بود در آن زمان 100 هزار دلار هزینه برداشت که گرانترین لباس عروس در زمان خودش محسوب می شد. از آنجا که این لباس خیلی سنگین بود "ملانیا" در اواسط جشن آن را با یک لباس گرانقیمت و سبک‌تر عوض کرد. کیک عروسی "ترامپ" و "ملانیا" نیز نزدیک به یک تن وزن و 50 هزار دلار قیمت داشت و این در حالی بود که هزینه بشقاب پذیرایی مهمانان(شامل خاویار، تاندیل گوشت گاو، رول خرچنگ و نوشیدنی ویِژه) هریک 275 دلار آب خورد.

 

0004-1024x576

 

مترجم: مریم حسینی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۷۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • خخخخخخخخ

    یعنی از عروسی پسر خاوری بیشتر هزینه شده