شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز جمعه 4 بهمن

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز جمعه 4 بهمن

ممنوعیت کارکنان سازمان ملل از استفاده از واتس آپ

سازمان ملل پس از هک شدن تلفن جف بزوس توسط ولیعهد سعودی، اعلام کرد کارکنان سازمان ملل به دلیل عدم امنیت پیام‌رسان واتس آپ، از این شبکه اجتماعی برای ارتباطات خود استفاده نمی‌کنند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

 
توئیت حاشیه ساز مشاور رئیس جمهور

مشاور رئیس‌جمهور نوشت: شما که خود را «جبهه انقلاب» نامیده‌اید. کمی فکر کنید؛ هر ائتلافی آبستن اختلافی است. حال که رقابت را محدود به «جبهه انقلاب» کرده‌اند؛ مشخص کنید بر سر چه چیز رقابت خواهید کرد؟«حسام‌الدین آشنا» مشاور امور فرهنگی رئیس‌جمهور روز جمعه در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «توصیه برادرانه: شما که خود را «جبهه انقلاب» نامیده‌اید. کمی فکر کنید؛ هر ائتلافی آبستن اختلافی است.»وی ادامه داد: «حال که رقابت را محدود به «جبهه انقلاب» کرده‌اند؛ مشخص کنید بر سر چه چیز رقابت خواهید کرد؟ لطفا نه بر سر «کمتر انقلابی» و «بیشتر انقلابی» بلکه بر سر صورت مسأله‌ها و راه‌حل‌های تقنینی رقابت کنید.»

divider1

ماجرای وحشتناک فرار پرستار ایرانی از داعش + فیلم

مصاحبه‌ای دیدنی از پرستار ایرانی که مدتی در اسارت گروه تروریستی داعش بوده است را در ادامه مشاهده می‌کنید.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

بایدن: رییس جمهور شوم، به برجام بازمی‌گردم

 
 «جو بایدن» نامزد دمکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در یادداشتی در نشریه «فارین پالیسی» وعده داد اگر رییس جمهوری شود، واشنگتن را به برجام بازمی‌گرداند.بایدن بامداد جمعه در این یادداشت مفصل به تبیین سیاست‌های کلی دولت خود در صورتی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا و همچنین سیاست دولتش در قبال ایران، چین و تغییرات آب‌وهوایی پرداخت.او با تاکید بر اینکه دیپلماسی اولین اولویت دولتش در سیاست خارجی خواهد بود، نوشت: در موضوع عدم اشاعه و امنیت هسته‌ای، ایالات متحده نمی‌تواند هم از توافق‌هایی که خود آن را مذاکره کرده خارج شود و هم صدایی قابل اتکا باشد.معاون باراک اوباما رییس جمهوری پیشین آمریکا افزود: ترامپ [در سیاست‌هایش در قبال]ایران تا کره شمالی، روسیه و عربستان سعودی، چشم‌انداز عدم اشاعه را به یک رقابت تسلیحاتی جدید تبدیل و حتی استفاده از تسلیحات هسته‌ای را محتمل‌تر کرده است.
divider1

فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با شمانیوز:

تهدید سردار قاآنی به ترور از سوی آمریکا تهدید نظامی تلقی می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی باید تهدید سردار قاآنی به ترور از سوی آمریکا را به معنای اقدامی خصمانه و تحریک‌آمیز تلقی کند و نیز در مجامع جهانی باید مطرح شود.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

پیش‌بینی فعال اصلاح‌طلب از ترکیب مجلس آینده

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اقلیت بودن اصلاح‌طلبان در مجلس یازدهم، گفت: جریان‌های حامی جوانان اصولگرا اکثریت را در مجلس بعدی خواهند داشت.غلامرضا ظریفیان در گفت‌وگوبا ایسنا درباره ترکیت مجلس یازدهم، اظهار کرد: بر اساس نتایج تایید صلاحیت‌هایی که تاکنون انجام شده است، اکثریت مجلس یازدهم در اختیار جریان‌هایی غیر از اصلاح‌طلبان است، اصلاح‌طلبان در اقلیت خواهند بود و نیروهای شاخص اصلاح‌طلب ممکن است یا در مجلس یازدهم حضور نداشته باشند یا در اقلیت باشند، مگر اینکه بازبینی جدی در تایید صلاحیت‌ها انجام شود.وی ادامه داد: در میان اصولگرایان نیز جریان‌هایی که از نیروهای جوان‌تر حمایت می‌کنند، دست بالا را در مجلس خواهند داشت و جریان‌هایی که سابقه بیشتر دارند، اکثریت را نخواهند داشت. ممکن است این جریان‌هایی که از جوانان اصولگرایی حمایت می‌کنند، تابلوی حزبی هم نداشته باشند، اما به هر حال منتسب و مرتبط با اصولگرایی هستند.این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که آیا منظور شما از جریان‌های حامی جوانان، جریان نواصولگرایی است؟ تصریح کرد: بحث من نواصولگرایی نیست چون هنوز از نواصولگرایی تعریف روشنی نشده است. معتقدم جریان‌های حامی جوانان نسبت به جریان‌های باسابقه اصولگرایی اکثریت را خواهند داشت.

divider1

آخرین پیش بینی وضعیت آب و هوایی جمعه 4 بهمن

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی می‌گوید: با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز در مناطقی از شرق و جنوب شرق کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

سلیمی: برخی نمایندگان معامله‌گر، مجلس را از رأس امور انداخته‌اند

عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان درخصوص رد صلاحیت‌ها اظهاراتی را بیان کرد و گفت: برخی نمایندگان معامله‌گر، مجلس را از رأس امور انداخته‌اند.حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس در ردصلاحیت‌ها گفت: یکی از مشکلات فعلی مجلس آن است که متأسفانه به دلیل برخی بده‌بستان‌های ملی و منطقه‌ای، برخی نمایندگان سؤال، استیضاح و یا امضا‌های خود را پس می‌گیرند.وی افزود: برخی نمایندگان معامله‌گر، مجلس را از رأس امور انداخته‌اند و حتی علی لاریجانی رئیس مجلس هم اعلام کرده است که تعدادی از نمایندگان دارای پرونده فساد اقتصادی هستند.عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: چندین بار از برخی از وزرای دولت در مجلس سؤالاتی مطرح شده است، اما زد و بند و لابی برخی نمایندگان با برخی دولتمردان منجر به ایجاد ابهامات زیادی برای مردم شده است. این در حالی است که حتی برخی از وزرای دولت نظیر وزیر خارجه هر بار که در صحن علنی حاضر شد با گردن‌فرازی پارلمان را ترک کرد و حتی نمایندگان حاضر نشدند به وی کارت زرد نشان دهند که البته دلیل آن به این موضوع بازمی‌گردد که برخی نمایندگان مجلس با شعار حمایت از برجام به پارلمان آمده بودند. به همین دلیل هیچگاه در این باره موضع‌گیری نکرده‌اند.

divider1

حمله تند دادکان به مدیران فوتبال ایران!

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با انتقاد از وزارت ورزش و مدیران باشگاه‌های ایرانی گفت: جلسه ما در کنفدراسیون آسیا هیچ دستاوردی نداشت؛ کدام پیروزی وقتی AFC برایتان تره هم خرد نمی‌کند!

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

حاج قاسم چطور پوتین را برای آوردن نیرو به سوریه راضی کرد؟

حسین شیخ الاسلام می‌گوید:خون ابومهدی المهندس و حاج قاسم این توطئه که ایرانی عراقی بکشد و عراقی ایرانی را خنثی کرد. تشییع این عزیزان روی دست مردم عراق از بغداد و کاظمین و کربلای معلی تا خوزستان و مشهد و تهران یکی از بارزترین ضربه‌ها به استکبار بود.وی گفت: حاج قاسم استعداد عجیبی در مذاکره داشت. خیلی نمی‌توانم درباره اش صحبت کنم، اما بدون شک یکی از یل‌های سیاست در دنیا پوتین است. ولی سردار سلیمانی توانست پوتین را قانع کند که تو باید در سوریه نیرو بیاوری کنار ما بجنگی. این خیلی کار است. گاهی پیامی می‌دهی به کسی، اما گاهی او را به خط خود می‌آوری. این یعنی دیپلماسی. اینکه اردوغان را قانع کنی، اردوغانی که می‌گویی من می‌خواهم در مسجد امویان نماز بخوانم و با این استدلال با امریکایی‌ها و جنایتکاران همراه شد. چون تمام تروریست‌ها و اسلحه هایشان از مرز ناتو رفتند. حالا تو اردوغان را قانع کنی که باید بیایی در راه حل سیاسی اش و جنایت‌ها را متوقف کنی. اگر نه همه چیز را از دست می‌دهی. یک وقتی اردوغان به حاج قاسم می‌گفت: تو روی اسب بازنده شرط بسته‌ای و بعد دید که عملا اینطورنیست. خیلی مذاکره کننده قوی بود و کمبودش حتما احساس می‌شود.

divider1

حادثه مرگبار در مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی

ملکی از تصادف مرگبار بامداد امروز در بزرگراه نیایش تهران خبر داد و گفت: این حادثه دو کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

روایت «آیت‌الله یزدی» از نقشه دشمنان با ابزار‌های «پول، زن و مقام»

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن امروز روی تخریب مساجد و روحانیون سرمایه گذاری کرده است، تاکید کرد: پول، زن و مقام ابزاری است که دشمنان برای تخریب افراد شاخص انقلاب از آن استفاده می‌کنند تا پایه‌های انقلاب را تضعیف کنند؛ نباید به این دام‌های دشمنان افتاد.

divider1

ساعت و زمان دیدار استقلال و الکویت

زمان دیدار تیم‌های استقلال ایران و الکویت کویت در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

لیست انتخاباتی که جعلی از کار درآمد!

آذر منصوری دبیر شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان در واکنش به لیست‌هایی که با عنوان شورای عالی در رسانه‌ها منتشر می‌شود در توییت خود نوشت: ‌این لیست و لیست‌هایی از این دست با این عنوان ⁧جعلی⁩ است. عده‌ای عِرض خود می‌برند و زحمت ما را زیاد می‌کنند. اصلاح طلبان طبق ⁧راهبرد مصوب⁩ ائتلافی خود، کاندیدایی برایشان باقی نمانده که بخواهند لیست بدهند. ضمن اینکه اگر هم داشتند، طبق قانون انتخابات، تبلیغات زودهنگام تخلف محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied