شمانیوز
شما نیوز

سردار کوثری در گفت‌وگو با شمانیوز:

آمریکا اگر به ترور سردار قاآنی دست بزند سقوطش قطعی خواهد شد/ سازمان‌های حقوق بشری لال شده‌اند

جانشین قرارگاه ثارالله(ع) تهران گفت: تهدید سردار قاآنی به ترور توسط تروریست‌های آمریکایی، عواقب بسیاری را برای آنها خواهد داشت و قطعاً هرگونه ترور مقامات نظامی کشورمان منجر به سقوط آمریکا خواهد شد.

آمریکا اگر به ترور سردار قاآنی دست بزند سقوطش قطعی خواهد شد/ سازمان‌های حقوق بشری لال شده‌اند

سردار اسماعیل کوثری، جانشین قرارگاه ثارالله(ع) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، درباره تهدید آمریکایی‌ها نسبت به ترور سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: دنیا باید متوجه شود که آمریکایی‌ها تروریست‌های دولتی به تمام معنا هستند.

وی افزود: کار دشمن و تروریست‌های آمریکایی به جایی رسیده که از طریق رسانه‌های بین‌المللی، یک فرمانده رسمی را تهدید به ترور می‌کنند.

جانشین قرارگاه ثارالله(ع) تهران گفت: در اینجا باید سازمان‌های حقوق بشری وارد شوند و به این‌گونه تهدیدات بپردازند که متأسفانه آنها هم لال شده‌اند.

سردار کوثری با بیان اینکه متأسفانه دادگاه‌های جهانی و سازمان‌های حقوق بشری تمایلی به این ندارند که مسئولان سیاسی و نظامی آمریکا را به خاطر تهدید فرمانده رسمی یک کشور به ترور، به دادگاه فراخوانند، گفت: بنابراین این نشان‌دهنده اوج وحشی‌گری دنیاست که کشوری که ادعای ابرقدرت بودن دارد، با روش‌های تروریستی به دنبال پیش بردن اهداف پلید خود است.

وی بیان کرد: قطعاً این روشی که آمریکایی‌ها در پیش گرفتند به سقوط آنها منجر خواهد شد؛ به خاطر اینکه هیچ‌موقع ملت‌های جهانی چنین روش‌هایی را نه می‌پسندند و نه قبول دارند؛ چراکه یک حرکت تروریستی به تمام معناست.

جانشین قرارگاه ثارالله(ع) تهران گفت: باید در اینجا گفت نه‌تنها سردار قاآنی، بلکه همه برادران او و همه مردم ایران، این آمادگی را دارند که در مقابل آمریکا بایستند و آماده شهادت هستند.

به گزارش شمانیوز، برایان هوک فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران در مصاحبه با روزنامه «الشرق الاوسط» در حاشیه اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس موضوعات موهومی را مطرح کرده و گفته است که جانشین سردار سلیمانی که در حمله پهپادی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید، اگر بخواهد مسیر مشابه کشتار آمریکایی‌ها را در پیش بگیرد، احتمالاً با همان سرنوشت روبه‌رو خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied