شمانیوز
شما نیوز

سردار سلیمانی: پایگاه‌های بسیج برای اسلامی شدن محلات تلاش کنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: همه پایگاه‌های مقاومت بسیج محلی مساجد برادر و خواهر سراسر کشور با هدف اسلامی شدن محلات نقش آفرینی کنند.

سردار سلیمانی: پایگاه‌های بسیج برای اسلامی شدن محلات تلاش کنند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فارس : اولین نمایشگاه دستاودهای نخبگان بسیجی و پایگاه های برتر مقاومت بسیج سراسر کشور در جشنواره اسوه امروز (شنبه ۵ بهمن ماه) در سالن ۵ آذر این سازمان با حضور سردار سلیمانی افتتاح شد.

گفتنی است در این نمایشگاه پایگاه های مقاومت بسیج شهدای خراجی، مسجد روحانی، امام جعفر صادق (ع)، بقیةالله (عج)، شهید نامجو، صدیقه کبری(س)، شهدای مسجد بیت الله، شهید مدرس، شهید موسوی خرماکلا، شهدای مرصاد، شهید آهنی، بسیج جامعه زنان، پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها، پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران در غرفه های متعدد جانمایی شدند و به ارائه محصولات فرهنگی و اجتماعی و بهداشتی و امنیتی پرداختند.

 در حاشیه این نمایشگاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پایگاه های برتر جشنواره ی اسوه، گفت: هدف اصلی ما از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات این است که در سال ۱۳۹۹ سایر پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز تراز عملکردشان در استانداردهای این پایگاه ها باشد و همه پایگاه‌های مقاومت بسیج محلی مساجد برادر و خواهر سراسر کشور با هدف اسلامی شدن محلات نقش آفرینی کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این نمایشگاه دستاوردهای مهمی در زمینه های فرهنگی، قرآنی، امنیتی، آموزشی، ورزشی اردویی و اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی و سایر حوزه ها از جمله اختراع صنعت و کشاورزی به چشم می‌خورد که تمام پایگاه های برتر در این زمینه ها فعالیت های خوبی به نمایش گذاشتند و امیدواریم در آینده نزدیک این برنامه ها گسترش یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: الگوسازی و تشویق سایر اعضای پایگاه ها به انتقال تجربیاتشان از جمله محورهای نمایشگاه دستاوردهای مقاومت بسیج هستند که انشالله آثار خوبی به جا خواهد ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied