شمانیوز
شما نیوز

فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با شمانیوز:

روحانی به رئیس جمهور جناحی خاص تبدیل شده است نه رئیس جمهور همه مردم

دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی با بیان اینکه رئیس جمهور موظف است که رئیس جمهور همه مردم باشد نه فقط رئیس جمهور یک قشر خاص یادآور شد: دلسوزی‌های روحانی فقط برای یک عده‌ای خاص هست نه برای همه.

روحانی به رئیس جمهور جناحی خاص تبدیل شده است نه رئیس جمهور همه مردم

علیرضا متانی، دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، درباره اظهارات امروز روحانی در جمع استانداران و فرمانداران سراسر کشور اظهار کرد: به آقای روحانی باید گفت که شما علاقه‌مند و مشتاق به ارتباط با دنیا و خود را مردم مذاکره می‌دایند نه مرد سیاست داخلی، پس چرا نتوانستید برنامه‌هایتان را عرصه جهانی پیش ببرید؟

وی افزود: رئیس جمهور عادت کرده مدام با اصولگرایان تحقیرآمیز صحبت کند و این جناح سیاسی را باعث و بانی مشکلات کشور معرفی می‌کند و از زدن هیچ برچسب و اتهامی رودربایستی ندارد.

دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی با بیان اینکه رئیس جمهور به جای اینکه اصولگرایان را مقصر جلوه دهد، ابتدا بگوید که برای اقتصاد کشور چکار کرده است، یادآور شد: روحانی خود را دیپلمات می‌داند نه سرهنگ، پس باید از او پرسید چرا نتوانسته از امکانات دنیا برای بهبود شرایط اقتصادی کشور استفاده کند؟

متانی با بیان اینکه اتهامات رئیس جمهورعلیه اصولگرایان هیچ سندیتی ندارد، گفت: خود دولت نتوانسته یک دیپلماسی قدرتمندی را به کار بگیرد تا به نفع اقتصاد کشور باشد.

وی ادامه داد: سفره‌های مردم کاملاً نشان می‌دهد که چه کسانی در حق اقتصاد و سیاست خارجی جفا کرده‌اند.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه رئیس جمهور موظف است که رئیس جمهور همه مردم باشد نه فقط رئیس جمهور یک قشر خاص یادآور شد: دلسوزی‌های روحانی فقط برای یک عده‌ای خاص هست نه برای همه.

متانی با اشاره به حمله‌های پی در پی رئیس دولت به شورای نگهبان گفت: آقای روحانی پاسخ دهند اگر به خاطر نگرانی‌شان درباره مردم و کشور به شورای نگهبان نقد وارد می‌کنند که ما دستشان را می‌بوسیم، اما اگر واقعاً به خاطر دامادش اینچنین شورای نگهبان را بدون انصاف نقد می‌کند و مورد تاخت و تاز قرار می‌دهد که دیگر تکلیف کار مشخص است و نباید فریب او را خورد.

به گزارش شمانیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور با کنایه به اصولگرایان گفت: «برخی می‌خواهند دور ایران را دیوار بکشند و بگویند ایران یک جزیره منزوی است. می‌خواهند ما را از دنیا جدا کنند. هر کسی می‌خواهد ما را از دنیا جدا کند فردا باید پاسخگو باشد»

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied