شمانیوز
شما نیوز

آرزوی ترامپ برای داشتن داماد فوتبالیست ناکام ماند

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا، از انتخاب "جرد کوشنر" به عنوان همسر دخترش همچنان ناراحت است و می گوید دلش می خواست "ایوانکا" با یک فوتبالیست معروف ازدواج کند.

آرزوی ترامپ برای داشتن داماد فوتبالیست ناکام ماند

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از آی‌بی تایمز، "ایوانکا ترامپ" دختر محبوب رییس جمهور آمریکاست و ترامپ به او نسبت به دیگر فرزندانش علاقه بسیار خاصی دارد به گونه‌ای که  حتی در دیدارش با "کیم جونگ اون" او را همراه خود می‌برد. اما این دختر محبوب در سال 2009 با انتخاب "جرد کوشنر" به عنوان همسر، رویاهای پدر را نقش بر آب کرد.

ترامپ در ان سالها، "جرد" تاجر و سرمایه ‌گذار املاک و مستغلات را لایق همسری دخترش نمی دانست و دلش می خواست ایوانکا با "تام بریدی" بازیکن فوتبال گریدیرون ازدواج کند. "بریدی" که از دوستان نزدیک ترامپ است با داشتن ۶ قهرمانی در کارنامه، پر افتخارترین بازیکن تاریخ لیگ فوتبال آمریکا است و رییس جمهور پیش از ازدواج دخترش، بارها از او خواست که ملاقاتی با این فوتبالیست داشته باشد اما "ایوانکا" که همیشه پیرو دستورات پدر بود اینبار به خواسته "ترامپ" تن نداد و بر خلاف میل او،‌ با مرد مورد علاقه اش ازدواج کرد.

رییس جمهور آمریکا در مورد انتخاب دخترش گفته بود که "جرد" انگشت کوچک "بریدی" هم نمی شود و من نمی‌دانم چرا "ایوانکا" او را به "بریدی" ترجیح داده است.

آشنایی "ایوانکا" و "جرد" به سال 2007 برمی گردد؛ آنها توسط یک تاجر الماس به نام "موشه لاکس" به یکدیگر معرفی و دلباخته هم شدند اما رابطه آنها به دلیل اختلافات مذهبی برای مدت کوتاهی به پایان رسید؛ کوشنر یک یهودی ارتدوکس و ایوانکا از مادری مسیحی بود و یهودیان ارتدوکس بر اساس قوانین دین خود، نمی‌ توانند با یک غیریهودی ازدواج کنند. لذا اگر یک غیریهودی بخواهد یهودی شده و نهاد یهودیت ارتدوکس، او را قبول کند باید آموزش‌ های زیاد و امتحانات سختی را بگذراند.

 

د

در این بین والدین "کوشنر" نیز که مخالف ازدواج پسرشان با دختر ترامپ بودند او را از ملاقات با وی نهی می کردند. با وجود این اختلافات، "ایوانکا" سرانجام پس از دو سال توسط رباهای(پژوهشگر مرجع دینی در جامعه یهودی) سخت‌گیر، به عنوان یهودی پذیرفته شد و این دو در ۲۵ اکتبر ۲۰۰۹ با یکدیگر ازدواج کردند.

ازدواج "ایوانکا" و پیوستن او به مذهب یهودیت ارتودکس، برای ترامپ بسیار سنگین و ناراحت کننده بود با اینحال او از خانواده و مهمانان خواست که در مراسم جشن ازدواج دختر و دامادش شرکت کنند تا اقتدار خانواده ترامپ حفظ شود زیرا از نظر ترامپ این پیوند، ازدواج پول و قدرت بود.

خ

به گزارش شمانیوز، اگرچه داماد خانواده ترامپ مورد تایید وی نبود اما "جرد" در حال حاضر  مشاور ارشد رئیس جمهور‌‌آمریکا و مورداعتمادترین مشاور وی است که به پدرزنش «وفاداری تزلزل‌ناپذیری» دارد.

گفتنی است "جرد کوشنر" دارای لیسانس جامعه‌شناسی از دانشگاه هاروارد و مالک اصلی هلدینگ و توسعه املاک "کوشنر پراپرتیز" و شرکت انتشار روزنامه "نیویورک آبزرور" است.  او همچنین از مشاورین ارشد کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ بود و بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶، دست‌کم ۷ میلیارد دلار در املاک نیویورک سرمایه‌گذاری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied