شمانیوز
شما نیوز

کنایه روحانی به مردم افغانستان دردسرساز شد

کنایه دیروز روحانی به مردم افغانستان را البته کار کرده بودیم و احتمالا دیده‌اید اما واکنش‌های این چند ساعت گذشته از خودِ آن کنایه جالب‌تر است. گروهی از اصولگرایان شناخته شده مثل محمود رضوی (تهیه‌کننده ماجرای نیمروز) و یا جلیل محبی (دبیر ستاد امر به معروف) انگار که منتظر چنین فرصتی بودند و به نوعی مساله ایران و افغانستان را هم سیاسی کردند.

کنایه روحانی به مردم افغانستان دردسرساز شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از  برترین ها: کنایه دیروز روحانی به مردم افغانستان را البته کار کرده بودیم و احتمالا دیده‌اید اما واکنش‌های این چند ساعت گذشته از خودِ آن کنایه جالب‌تر است. گروهی از اصولگرایان شناخته شده مثل محمود رضوی (تهیه‌کننده ماجرای نیمروز) و یا جلیل محبی (دبیر ستاد امر به معروف) انگار که منتظر چنین فرصتی بودند و به نوعی مساله ایران و افغانستان را هم سیاسی کردند. به غیر از این قِسم واکنش‌ها، برخی کاربران دیگر اما با ادبیاتی دقیق و‌ درست، خبط کلامی روحانی را نقد کردند، از هر دو گروه نمونه‌هایی اینجا آوردیم.

 

کنایه روحانی به مردم افغانستان دردسرساز شد

کنایه روحانی به مردم افغانستان دردسرساز شد

کاربری هم در نقد سخنان رئیس جمهور نوشت: افغانستان در خیلی امور از ایران پیشرفته‌تر است‌: جامعه مدنی افغانستان توسعه یافته‌تر، حق مردم در تشکل‌یابی‌بیشتر، زنان نماینده مجلس بیشتر، وزیر زن بیشتر.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied