شمانیوز
شما نیوز

داعش، اسرائیل را تهدید کرد

منابع خبری روز پنجشنبه گزارش دادند: گروه تروریستی داعش که توسط آمریکا و حکام عربی منطقه بوجود آمده است و همواره با رژیم صهیونیستی همکاری داشته در یک پیام صوتی این رژیم را به انجام حملات تهدید کرد.

داعش، اسرائیل را تهدید کرد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از برترین ها: منابع خبری روز پنجشنبه گزارش دادند: گروه تروریستی داعش که توسط آمریکا و حکام عربی منطقه بوجود آمده است و همواره با رژیم صهیونیستی همکاری داشته در یک پیام صوتی این رژیم را به انجام حملات تهدید کرد.

به گزارش تارنمای خبری «i۲۴»، داعش در یک پیام صوتی به زبان عبری از نیروهایش به ویژه در شبه جزیره سیناء و مشرق عربی خواست تا شهرک های صهیونیستی و بازارهای یهودیان را هدف حملات خود قرار دهند.

داعش از نیروهایش خواسته است تا با سلاح، موشک و کلاهک های شیمیایی به شهرک های صهیونیست نشین و نیز منافع رژیم صهیونیستی در سرتاسر جهان حمله کنند.

داعش در حالی رژیم صهیونیستی را تهدید به انجام حملات تروریستی کرده که تل آویو روابط نزدیکی با این گروه تروریستی داشته است.

پیش تر برخی رسانه های سوری گزارش داده بودند که رژیم صهیونیستی عناصر تروریستی که در جنگ با ارتش سوریه زخمی شدند را برای درمان به بیمارستان های واقع در سرزمین های اشغالی منتقل کرده است.

صادق الحسینی رییس کمیسیون امنیتی شورای دیالی عراق نیز پیش تر گفته بود که پهپادهای رژیم اسرائیل حمایت گسترده ای از عملیات نفوذ عناصر داعش از استان صلاح الدین به استان دیالی عراق داشته اند.

وی افزود: ارتباط داعش با اسرائیل از طریق حمایت اطلاعاتی به این گروه آشکار است. اسرائیل به ویژه در جریان عملیات نفوذ داعشی ها از استان صلاح الدین به سمت استان دیالی کمک اطلاعاتی به آنها از طریق پهپادهای خود کرده است.

رژیم صهیونیستی همواره به دنبال برتری نسبی در منطقه بوده است و تل آویو با آغاز بحران سوریه و شکل گیری داعش، این گروه تروریستی را مهمترین ابزار برای نیل به برتری بر کشورهای پیرامونی خود مانند لبنان و سوریه می دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied