شمانیوز
شما نیوز

هشدار سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح به دشمنان درباره هرگونه احتمال جنگ با ایران

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نظام مقدس اسلامی ایران در قله‌های اقتدار قرار دارد گفت: هر قدرتی که وارد جنگ سخت با ایران اسلامی شود راهی جز شکست در پیش نخواهد داشت.

هشدار سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح به دشمنان درباره هرگونه احتمال جنگ با ایران

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تسنیم : همزمان با فرا رسیدن روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر "سردار ابوالفضل شکارچی" سخنگوی ارشد ستاد کل نیروی های مسلح میهمان رزمندگان و ایثارگران شهرستان زرندیه در مسجد امام رضا (ع) شهر زاویه بود.

سردار شکارچی در این مراسم باشکوه که به همت هیئت رزمندگان شهر زاویه و بسیجیان حوزه ولیعصر(عج) این شهر برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس به رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران در عملیات‌های مختلف ۸ سال دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: دشمنان امروز این زیرساخت معنوی و مهم را شناسایی کرده و آن را مورد تهاجم خود قرار می‌دهند ولی با این حال با تمام تلاش‌هایی که نفوذی‌های دشمن از اول انقلاب تا به حال انجام داده‌اند، نظام مقدس اسلامی در قله‌های اقتدار قرار دارد و دشمنان برای آبروداری گاهی اوقات دست به انجام برخی اقدامات سخیف می‌زنند.

شکارچی با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد در عراق تصریح کرد: تمام نظام سلطه به این نتیجه رسیده‌اند که هر قدرتی که وارد جنگ سخت با ایران اسلامی شود راهی جز شکست در پیش نخواهد داشت ولی با این حال دشمن با تبلیغات رسانه‌ای خود دنبال این است تا با القای ناامیدی در میان آحاد مردم‌، نظام اسلامی را ناکارآمد نشان بدهد.

‌معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با یادآوری اقتدار امروز نیروهای جبهه مقاومت از جمله حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی عراق، حماس و ... ادامه داد: امروز مردمی که زیر بیرق رژیم منحوس صهیونیستی در سرزمین غصب شده فلسطین قرار دارند خواب خوش ندارد و دو تابعیتی هستند چون می‌دانند که اسرائیل به زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

شکارچی با تاکید بر اینکه شهدا و به ویژه ‌شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی مکتب امام را توسعه دادند و ثابت کردند که این مکتب شکست‌ناپذیر است گفت: دشمن برای نجات خود دست و پا می‌زند و تمام امید خود را به نفوذی‌های داخلی خود بسته است تا نظام را با چالش مواجه کند.

وی با تاکید بر شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بیان کرد: حضور در راهپیمایی یعنی مقابله رو در رو با نظام استکباری ‌است.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح با تببین شرایط فعلی کشور خاطر نشان کرد: امروز در شرایط جنگ با دشمن هستیم و ضمن شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید انتخابی هوشمندانه داشته باشیم و افرادی را راهی مجلس کنیم که به فکر نوکری مردم و از جنس شهید سلیمانی باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied