شمانیوز
شما نیوز

انسجام و وحدت پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن، انسجام و وحدت است.

انسجام و وحدت پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن است

به  گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر : آیت الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در حاشیه راهپیمایی باشکوی مردم زنجان در روز ۲۲ بهمن امسال با بیان اینکه مهم‌ترین پیامی که راهپیمایی امسال برای جهانیان داشت، وحدت و انسجام بود، افزود: بی‌شک حفظ وحدت اولویت همه مسائل در کشور است.

وی با تاکید بر اینکه تجربه نشان داده که ایران اسلامی در طول چهل سال گذشته توانسته است به واسطه حفظ وحدت به اهداف والایی دست یابد، ادامه داد: دشمنان نظام و ملت ایران با دیدن شکوه و عظمت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به این مهم دریافتند که خواب برهم زدن این وحدت را به گور خواهند برد.

عضو مجلس خبرگان رهبر با بیان اینکه پیشرفت‌هایی که امروز به دست آمده، محصول همین وحدت بوده است، یادآور شد: بی‌شک، نقطه اوج وحدت و همبستگی را می‌توان در دوران انقلاب و نیز دوران دفاع‌مقدس به عینه مشاهده کرد. ملت ایران با رمز وحدت به مصاف دشمن تا دندان مسلح رفته و پیروز واقعی بودند.

دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه تداوم این انسجام باعث می‌شود که مسیر پیشرفت برای ایران اسلامی همیشه هموار باشد، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی امروز با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یک بار دیگر نشان دادند که اولویت‌شان حفظ همین وحدت برای رسیدن به جایگاهی که شابسته آن‌ها است بوده و خواهد بود.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied