شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز سه شنبه 22 بهمن

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز سه شنبه 22 بهمن

حضور فرزندان سردار سلیمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن + فیلم

فرزندان فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

اصلاح‌طلبان لیست می‌دهند

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در گفتگو با فارس ضمن تأیید ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب با حضور ۱۲ حزب سیاسی این جریان اظهار داشت: البته حزب کارگزاران گفته که می‌خواهد لیست مستقل بدهد و ما بنا داریم با این حزب وارد مذاکره و گفتگو شویم.دبیرکل حزب مردم‌سالاری تأکید کرد: در حال رایزنی برای بستن لیست انتخاباتی هستیم و در لیست ما نمایندگان فعلی مجلس و دبیران کل احزاب، شخصیت‌های اجرایی اصلاح‌طلب، زنان، جوانان و شخصیت‌های تشکیلاتی مطرح اصلاح‌طلب حضور دارند.کواکبیان گفت که لیست احزاب اصلاح‌طلب همزمان با روز آغاز تبلیغاتی انتخاباتی نهایی و اعلام خواهد شد.

divider1

خبر فوری؛

لغو شدن انتخابات فدراسیون فوتبال !

براساس اخبار موثقی که از منابع آگاه به دست آمده، انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار بود 25 اسفند 98 برگزار شود، به احتمال زیاد به خرداد 99 موکول خواهد شد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

هشدار نماینده اصلاح‌طلب درباره مصادره سخنان انتخاباتی رهبرانقلاب

 
یک عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه «جناح‌ها نباید فرمایشات رهبری را مصادره به مطلوب کنند» گفت: بدترین کار این است که جناح‌ها و کاندیداها، حوزه ولایت، رهبری و همچنین رهنمود‌های ایشان را درجهت منافع و مصالح خود مصادره کنند.حجت الاسلام احمد مازنی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره شاخص‌های انتخاب درست و خصوصیات یک نماینده منتخب، اظهار کرد: برای اینکه جریانات مختلف، احزاب و گروه‌ها به یک وفاق دست پیدا کنند، باید در درجه اول مُر قانون اساسی را رعایت و به قوانین مصوب مجلس توجه کنند.این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در انتخابات باید برای انتخاب افراد اصلح، ملاک‌هایی مورد توجه قرار گیرد، بخشی از این ملاک‌ها همان رهنمود‌هایی است که مقام معظم رهبری بیان فرمودند، بخشی از این مباحث مربوط به موارد ارزشی همچون مومن بودن افراد است، انسان مومن و خدا ترس و فردی که به قیامت باور دارد هم حق الله و هم حق الناس را رعایت می‌کند و حداقل اگر خدمت نکند خیانت نمی‌کند.

divider1

زلزله خرم‌آباد را لرزاند + جزئیات

دقایقی قبل زلزله شهر خرم آباد را تکان داد که کانون این زمین لرزه شهر الشتر بوده است

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

چهره ها و مسئولان حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهلم سردار قاسمی

محمد جواد ظریف صبح امروز به مانند دیگر اقشار مختلف مردم تهران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

نظر متفاوت همتی درباره FATF

رئیس بانک مرکزی گفت: بودن و نبودن FATF تاثیر زیادی در اقتصاد ما ندارد و اگر همه تمرکز خود را بر روی FATF بگذاریم شاید خیلی چیز‌ها را از دست بدهیم. ما تلاشمان را بدون توجه به سایر مسائل انجام می‌دهیم و امیدواریم که اوضاع اقتصاد بهتر شود.عبدالناصر همتی در گفت‌وگوی اختصاصی با ایلنا، راهپیمایی امسال را بسیار پرشور دانست و گفت: ما باید قدردان مردم باشیم.وی همچنین در سوالی درباره FATF و اینکه گفته می‌شود در صورت عدم تصویب آن کشور‌های خارجی دیگر مانند چین و روسیه هم با ایران همکاری نخواهند کرد، گفت: نظر ما درباره تصویب شدن FATF مثبت است، اما واقعیت این است که امروزه ما بسیاری از مبادلات خارجی، پولی و مالی خود را با روش‌های غیرتحریمی انجام می‌دهیم.همتی ادامه داد: بانک‌های مهم دنیا اصلا با ما کار نمی‌کنند. از این نظر، بودن و نبودن FATF خیلی تاثیری در اقتصاد ما ندارد و اگر همه تمرکز خود را برروی FATF بگذاریم شاید خیلی چیز‌ها را از دست بدهیم. ما تلاشمان را بدون توجه به سایر مسائل انجام می‌دهیم و امیدواریم که اوضاع اقتصاد بهتر شود.

divider1

اخبار لحظه به لحظه از راهپیمایی ۲۲ بهمن

چهل‌‌و‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم ایران اسلامی ‌‌‌در هوایی سرد و برفی‌ در سراسر کشور آغاز شد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

واکنش وزیر احمدی‌نژاد به ادعا‌ها درباره فرمایشی بودن انتخابات
 
وزیر سابق اطلاعات گفت: ممکن است مردم از سوء تدبیر‌ها و کم‌کاری‌ها ناراحت باشند، اما از اصل انقلاب و حمایت از رهبری دست نمی‌کشند و پای انقلاب هستند.حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ممکن است مردم از سوء تدبیر‌ها و کم‌کاری‌ها ناراحت باشند، اما از اصل انقلاب و حمایت از رهبری دست نمی‌کشند و پای انقلاب هستند.وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه مردم برای انقلاب شهدای زیادی دادند، گفت: یکی از آنان حاج قاسم سلیمانی شهید محور مقاومت است که شخصیتی است بین‌المللی که تمام دنیا و بشریت را پای کار مقاومت آورد.مصلحی در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد اینکه برخی‌ها انتخابات را فرمایشی می‌دانند چیست، گفت: مقام معظم رهبری به این اظهارات پاسخ دادند و آن اینکه چطور زمانی که نوبت خودشان می‌شود انتخابات فرمایشی نیست، اما وقتی نوبت دیگران می‌شود انتخابات فرمایشی است؟

divider1

مستند پرسه در مه با موضوع اعترافات روح الله زم + فیلم

مستند «پرسه در مه» ۲۱ بهمن بعد از خبر بیست و یک از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

دست‌نوشته حاج قاسم خطاب به برادرزاده‌اش

اخیرا دست‌نوشته دیگری از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خطاب به برادرزاده‌اش منتشر شده است. حاج‌قاسم در این دست‌نوشته خطاب به دختر برادرش نوشته است: سعی کن در زندگیت، دو موضوع را سرمشق زندگی قرار دهی...به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مفهوم دست‌نوشته‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان‌گر همان تفکر خدایی و انقلابی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله‌العالی) از آن به‌عنوان «مکتب سلیمانی» یاد کردند. سرآمد این دست‌نوشت‌ها، همان کاغذی است که حاج‌قاسم ساعاتی قبل از شهادتش، در محل اقامت خود در دمشق، در کنار آینه گذاشت.در همین راستا، اخیرا دست‌نوشته دیگری از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خطاب به برادرزاده‌اش منتشر شده است. حاج‌قاسم در این دست‌نوشته خطاب به دختر برادرش نوشته است:«دخترم عزیزم معصومه خانم عزیز! سعی کن در زندگیت، دو موضوع را سرمشق زندگی قرار دهی؛ ادب و خوف از خدا. در اثر این دو به همه‌چیز خواهی رسید و سعی کن در بین معصومین، یکی را به‌عنوان همیشگی حامی انتخاب کنی.

مرا دعا کن. خدا حافظت باشد.

عمویت قاسم سلیمانی ۹۲/۰۵/۲۲»

divider1

پیش بینی وضعیت هواشناسی

کارشناس سازمان هواشناسی، از تداوم سرما در غالب مناطق کشور خبر داد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

پلاکارد شهروند تهرانی خطاب به مردم آمریکا
 
یک شهروند تهرانی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، دست‌نوشته‌ای به زبان انگلیسی در دست داشت که نسبت به سیاست‌های دولتمردان آمریکا در منطقه غرب آسیا خطاب به مردم آمریکا هشدار می‌داد.در این دست نوشته آمده است: «مردم آمریکا! ترامپ با جان فرزندان شما قمار کرد و ۱۰ هزار کشته داد … منطقه را ترک کنید تا زنده بمانید»

divider1

سرما و یخبندان مدارس کرمانشاه را به تعطیلی کشاند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد: کلیه مقاطع تحصیلی، پیش‌دبستانی و دانشگاه‌های استان به جزء شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و بخش مرکزی گیلانغرب فردا (چهارشنبه) به علت کاهش شدید دما و یخبندان تعطیل است.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

نظر میرسلیم درباره اعتراضات آبان ۹۸

میر سلیم در واکنش به اعتراضات آبان ۹۸ گفت: این اعتراضات به موجب مشکلات معیشتی مردم بود. این حق مردم است. باید به حق مردم رسیدگی شود. شش سال ما فرصت را از دست دادیم با امید اینکه با آمریکا و اروپا مذاکره کنیم. باید چاره جویی کنیم و مشکلات مردم را حل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied