شمانیوز
شما نیوز

مسئولان قوانین انتخابات را رعایت کنند

امام جمعه لامرد از همه مسئولان خواست که قوانین انتخاباتی را رعایت کنند.

مسئولان قوانین انتخابات را رعایت کنند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر : حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لامرد با اشاره به ایام تبلیغات انتخاباتی مجلس تصریح کرد: اگر برخی مسئولان نخواهند قوانین انتخاباتی را رعایت کنند هفته آینده به مردم اعلام می‌کنم.

وی تصریح کرد: مجلس قوی مجلسی است که انقلابی تشکیل شود.

حسین زاده افزود: برای افزایش حضور حداکثری مردم در انتخابات باید تلاش کرد، زیرا باید مجلس قوی و انقلابی تشکیل شود.

وی گفت: طبق آمارهای موجود، میانگین شرکت مردم در دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ٦٠ درصد بوده است و این در حالی است که در کشورهای مدعی دموکراسی ٤٠ درصد بیشتر نیست.

وی تصریح کرد: قبولی مردم در آزمون انتخابات در گرو انتخاب و انتخابات خوب است.

وی تصریح کرد: انتخابات خوب یعنی اول وقت در پای صندوق با شرکت فعال انجام شود و انتخاب خوب یعنی نماینده را بر اساس ملاک درست و بر اساس شایستگی انتخاب کنیم و هرکسی که تقوایش بیشتر است به سراغ او بروید.

خطیب جمعه لامرد افزود: وکالت مانند ریاست، طعمه نیست بلکه تازه خادم مردم می‌شوید و میدان رقابت برای خدمت است نه برای رسیدن به ریاست و کسی که نتواند یاور و امید رهبری باشد، رفتنش به مجلس جایز نیست.

او گفت: چرا وعده‌هایی که امکان تحق آن نیست به مردم می‌گویند؟ اگر وعده می‌دهید و فردا نتوانستید عملی کنید، برای نظام درد سر دارد.

حسین زاده گفت: کاندیدای مجلس از اسراف، و استفاده از اموال بیت المال و همچنین پول‌های کثیف به جد پرهیز کنند، و در و دیوار شهر زیر پوستر کرده‌اند که چه خبر است مردم شما را می‌شناسند.

وی انتخابات را حق الناس دانست و گفت: من از اوضاع مطلع هستم و به تذکر می‌دهم مواظب رفتارتان باشید اگر برخی مسئولان نخواهند رعایت اوضاع کنند در هفته آینده به مردم اعلام می‌کنم و اگر مسئولی زنگ بزند همه اینها حق الناس است و ناظرین انتخابات مراقب باشند زیرا انتخابات حق الناس است و به فضل الهی انتخابات و انتخاب خوبی رقم خواهد خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied