شمانیوز
شما نیوز

مردم در انتخابات شرکت می‌کنند

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: درست است که مردم از برخی رفتارها و سیاست گذاری‌ها گلایه دارند اما مطمئنم که در انتخابات با شکوه‌تر از سال‌های قبل شرکت می‌کنند.

مردم در انتخابات شرکت می‌کنند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر : سردار حسین اشتری اظهار کرد: مردم ایران درست است گلایه دارند اما انتخابات را بحث آینده و سرنوشت خود و کشورشان می‌دانند و مطمئنم که حتماً در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت‌های خود، امنیت انتخابات را تأمین خواهیم کرد و در این رابطه با کسی تعارف نداریم.‌

به گفته رئیس پلیس کشور صیانت از صندوق‌های اخذ رأی اولویت اصلی نیروی انتظامی است.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: علی رغم تلاش دشمنان داخلی و خارجی که با بسیج تمام امکانات و سرمایه کشورهای مرتجع منطقه سعی در برهم زدن انتخابات و یا کم رنگ نشان دادن آن دارند، مردم همیشه در صحنه با حضور پررنگ در انتخابات، وفاداری خود به نظام اسلامی را به جهانیان ثابت خواهند کرد.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه اخیراً در خصوص اینکه مردم در میان مجریان انتخابات بیشتر به چه کسی اعتماد دارند نظرسنجی صورت گرفته، گفت: بیشترین اعتماد را آنان به پلیس داشتند چون مشاهده می‌کنند که نیروی انتظامی در خدمت آنان است و گواه این مسئله شهدایی است که با جانفشانی در راه امنیت تقدیم میهن عزیز می‌شوند.

وی در پایان گفت: پیام دیگر شهدا این است که در انتخابات کسی را انتخاب کنیم که اصلح، عدالت محور، شجاع، کاردان و انقلابی بوده تا مشکلات مردم را با دلسوزی حل کند.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied