شمانیوز
شما نیوز

پوشش زنده اعلام نتایج انتخابات مجلس یازدهم‌

پس از اتمام رای‌گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از دقایق ابتدایی بامداد امروز شمارش آرا آغاز و نتایج رسمی در حال اعلام است.

پوشش زنده اعلام نتایج انتخابات مجلس یازدهم‌

به گزارش خبرنگار شمانیوز: انتخابات به عنوان شاخصه و مظهر مردم‌سالاری از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در طول این چهار دهه مردم همواره با حضور در صحنه انتخابات، ضمن مایوس ساختن دشمن، سرنوشت سیاسی کشور را تعیین کرده‌اند.

روز گذشته (دوم اسفندماه) یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح ‌آغاز و تا ساعت 24 ادامه یافت که براین اساس باید 290 نماینده از 208 حوزه انتخابیه انتخاب و راهی خانه ملت شوند. 

از مجموع 208 حوزه انتخابیه در سراسر کشور تعداد  174 حوزه دارای 1 نماینده، 21 حوزه 2 نماینده، 8 حوزه 3 نماینده، یک حوزه 4 نماینده، 2 حوزه 5 نماینده، 1 حوزه 6 نماینده و 1 حوزه هم 30 نماینده هستند. 5 حوزه انتخابیه نیز به نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس یازدهم اختصاص دارد.

از دقایق ابتدایی بامداد امروز (‌سوم اسفندماه) شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه آغاز شد که نتایج شمارش آرا به شرح زیر است:

10:10| مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس یازدهم شد

آمار نهایی آرای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شادگان اعلام شد که بر این اساس مجید ناصری‌نژاد با اکثریت آرا دوباره اعتماد مردم را جلب کرد و به پارلمان راه یافت.

10:10|نتایج انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان خراسان جنوبی اعلام شد

‌فرماندار فردوس اظهار داشت: در حوزه فردوس، سرایان، طبس و بشرویه  حجت‌الاسلام مجید نصیرایی با 37 هزار و 334 رای به‌عنوان نماینده منتخب مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه نیز مصطفی نخعی با 17 هزار 341 رأی به عنوان نماینده منتخب مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

فرماندار قاین نیز اظهار داشت: با شمارش آرا در این حوزه انتخابیه سلمان اسحاقی با 31 هزار و 934 به عنوان نماینده منتخب مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

10:09|یعقوب رضازاده نماینده سلماس در مجلس یازدهم شد

با اعلام ستاد انتخابات کشور یعقوب رضازاده با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس یازدهم انتخاب شد.

بر اساس این آگهی رضازاده با 24 هزار و 767 رأی انتخاب نخست مردم سلماس شد.

10:08|نتایج انتخابات در شهرستان زاهدان اعلام شد

ابوذر مهدی نخعی در زاهدان اظهار داشت: پس از شمارش آراء صندوق‌های رأی در شهرستان‌ زاهدان نتایج انتخابات مشخص شد.

‌فرماندار زاهدان افزود: حسینعلی شهریاری از مجموع 297 هزار و 554 رای ماخوذه با 65 هزار و 32 رای و فداحسین مالکی با 63 هزار و 277 رای حائز اکثریت آرا در حوزه انتخابیه زاهدان شدند و به عنوان نمایندگان حوزه انتخابیه زاهدان به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

10:02| "حجت‌الاسلام احمدپور" نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس یازدهم شد

‌‌حسین سنجرانی ‌فرماندار خواف اظهار داشت: براساس نتایج اعلام شده حجت‌الاسلام غلامرضا احمدپور با کسب 63 هزار رای به‌عنوان منتخب مردم خواف و رشتخوار راهی بهارستان شد.

10:00| مهدی عیسی‌زاده از میاندوآب راهی مجلس یازدهم شد

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور مهدی عیسی‌زاده با کسب 43 هزار و 16 رأی به عنوان نماینده مردم میاندوآب انتخاب شد.

09:57| «حمدالله کریمی» و «علیرضا زندیان» از بیجار به دور دوم انتخابات مجلس راه یافتند

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، نتایج انتخابات حوزه انتخابیه «بیجار» را به صورت رسمی اعلام کرد.

بر اساس این گزارش در حوزه انتخابیه بیجار، 37 هزار و 286 نفر در انتخابات مشارکت کردند که حمدالله کریمی با 6847 رای و علیرضا زندیان با 5837 رای به دور دوم مجلس یازدهم راه یافتند.

09:55| "جلال محمودزاده" نماینده مردم مهاباد در مجلس یازدهم شد

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور جلال محمودزاده نماینده مردم شهرستان مهاباد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد. در این شهرستان تعداد 50 هزار و 504 رأی أخذ شده است.

‌محمودزاده با 19 هزار و 304 رأی به عنوان نماینده مردم مهاباد در 4 سال آینده انتخاب شد.

09:49| "پرویز اوسطی" نماینده قروه و دهگلان در مجلس شد

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، نتایج انتخابات حوزه انتخابیه «قروه و دهگلان» را به صورت رسمی اعلام کرد.

بر اساس این گزارش 67 هزار و 59 نفر از مردم قروه و دهگلان در انتخابات شرکت کردند که پرویز اوسطی با 17 هزار و 196 رأی ماخوذه به‌عنوان نماینده این دو شهرستان در دور اول به مجلس یازدهم راه یافت.

 پرویز اوسطی با حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در این دوره از انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان‌های قروه و دهگلان شرکت کرده بود.

09:41| الهام آزاد نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس یازدهم شد

بنابر اعلام ستاد انتخابات کشور، در حوزه انتخابیه نایین و خور و بیابانک، الهام آزاد با کسب 8 هزار و 570 رأی از مجموع 26 هزار و 319 رأی صحیح به‌عنوان نماینده این شهرستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

09:36| یک نماینده میانه مشخص شد/ انتخاب نماینده دوم در دور دوم

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نتیجه شماری آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه میانه را اعلام کرد.

علیار راستگو رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این حوزه، صاحب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی است، اظهار داشت: بر اساس نتیجه شمارش آرا، آقای مهدی اسماعیلی با کسب 16 هزار و 866 رأی از مجموع 68 هزار و 814 رأی مأخوذه، به عنوان یکی از نمایندگان این حوزه انتخاب شد.

وی افزود: به دلیل به حد نصاب نرسیدن آرای سایر نامزدها، تکلیف کرسی دوم این حوزه، در دور دوم مشخص می‌شود که بر این اساس آقایان علی شامی با 11 هزار و 703 رأی و بهنام صفایی با 11 هزار و 34 رأی در دوم به رقابت می‌پردازند.

09:34| محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش دانیال در مجلس شد

محمد کعب عمیر با اکثریت آرا از حوزه انتخابیه شوش دانیال(ع) به مجلس شورای اسلامی راه یافت و سید راضی نوری نتوانست دوباره اعتماد مردم را جلب کند و از راهیابی به پارلمان باز ماند.

09:33| اسامی نمایندگان منتخب مردم در دشتستان، دشتی و تنگستان اعلام شد

فرماندار دشتی صبح امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات 2 اسفند اظهار داشت: مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان حماسه‌ای بی‌بدیل خلق کردند که سبب ناکامی دشمنان  شد.

عبدالله نادری با بیان اینکه در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان 68 هزار 457 رای صحیح به صندوق‌ها واریز شد خاطرنشان کرد: در این حوزه انتخابیه غلامحسین کرمی با 29 هزار و 57 رای از مجموع این آرا به عنوان منتخب مردم این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

‌فرماندار دشتستان نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به 89 هزار و 941 رای ماخوذه در این حوزه انتخابیه افزود: در این حوزه انتخابیه ابراهیم رضایی با 36 هزار و581 رای به عنوان منتخب مردم دشتستان به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

09:31| جعفر راستی از شبستر به مجلس یازدهم راه یافت

ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه شبستر را اعلام کرد.

علیار راستگو اظهار داشت: براساس نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه شبستر از مجموع 51 هزار و 87 رأی مأخوذه جعفر راستی با 12 هزار و 596 رأی به‌عنوان منتخب این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

‌رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اینکه شمارش آرا در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر نیز رو به اتمام است، افزود: به محض ثبت نتایج هر یک حوزه‌های انتخابیه در سامانه جامع انتخابات نتایج آن به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.

گفتنی است جعفر راستی در این دوره از انتخابات با لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان شرقی وارد انتخابات شد.

09:27| نمایندگان مردم در حوزه‌های پارس‌آباد و گرمی مشخص شدند

مطابق اعلام ستاد انتخابات استان اردبیل در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله سوار و اصلاندوز، عباس جهانگیرزاده با کسب 24هزار و 772 رأی و در حوزه انتخابیه گرمی، ولی اسماعیلی با 24هزار و 169 رأی به‌عنوان نمایندگان این دو حوزه انتخاب شدند.

09:26| علی جدی به‌عنوان نماینده مردم شیروان راهی بهارستان شد

امین‌رضا مرآتی در بجنورد اطهار داشت: علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی شد.

‌وی افزود: علی جدی با کسب آراء لازم، کرسی نمایندگی مردم شیروان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از آن خود کرد.

فرماندار شیروان ادامه داد: هم‌چنین، قربانعلی اسدی و علی محمدزاده در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. بیش از 69 هزار نفر از مردم شیروان در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش تسنیم، علی جدی نامزد مورد حمایت ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستان شیروان بود که اکثریت آراء را از آن خود کرد.

09:26| نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس یازدهم معرفی شد

بنابر اعلام ستاد انتخابات کشور، در حوزه انتخابیه خمینی‌شهر حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی با کسب 36 هزار و 55 رأی از مجموع 69 هزار و 518 رأی صحیح به عنوان نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

09:24| سید حمید‌رضا کاظمی در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان راهی مجلس شد‌

حسن رضائیان فرماندار پلدختر در پلدختر اظهار داشت: سید حمید‌رضا کاظمی با 25 هزار و 589 رای به‌عنوان منتخب مردم پلدختر و معمولان راهی مجلس شورای اسلامی شد و مصطفی چراغی با 22 هزار و877 رای نفر دوم شد.

09:19| عیسی جعفری از حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ به مجلس راه یافت

احسان قنبری در همدان اظهار داشت: در شهرستان بهار 85 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که از این تعداد 68 هزار و 884 نفر در انتخابات مجلس یازدهم شرکت کردند.

وی درصد مشارکت بهاری‌ها در انتخابات مجلس یازدهم را 61 درصد عنوان کرد و افزود: از بین کاندیداهای انتخاباتی عیسی جعفری با 36 هزار و 884 رأی راهی مجلس شد.

09:09| سمیه محمودی بار دیگر به‌عنوان نماینده مردم شهرضا در مجلس انتخاب شد

ناصر اسدی در شهرضا با اشاره به نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرضا اظهار داشت: در مجموع دو شهرستان‌ شهرضا و دهاقان 139 هزار و 313 نفر واجد شرایط رأی دادن بودند.

وی با اشاره به رقابت 16 داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه شهرضا افزود: کل جمع آرای مأخوذه در حوزه انتخابیه شهرضا 61 هزار و 792 رأی بود.

‌سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: سمیه محمودی با کسب 20 هزار و 542 رأی به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان انتخاب شد و بعد از آن فضل‌الله کفیل با 13 هزار و 922 رأی نفر دوم و محمدحسین صادقی با 7 هزار 649 رأی نفر سوم شدند.

09:06| محمود عباس‌زاده‌ نماینده مردم مشگین شهر در مجلس یازدهم شد

مطابق اعلام ستاد انتخابات کشور در استان اردبیل حوزه انتخابیه مشگین‌شهر، محمود عباس‌زاده از 70 هزار و 973 رأی، 32 هزار و 254 رأی را کسب کرده است و به مجلس یازدهم شورای اسلامی راه پیدا کرد.

08:47| اسامی نمایندگان یزد در مجلس یازدهم اعلام شد

احمد ترحمی در یزد اظهار داشت: 48.1 درصد مردم استان یزد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد خاطرنشان کرد: با شمارش آرای صندوق‌های رای، محمدصالح جوکار در حوزه یزد و اشکذر، سیدجلیل میرمحمدی در حوزه تفت و میبد، محمدرضا صباغیان بافقی در حوزه مهریز، ابرکوه، خاتم، بهاباد و بافق و محمدرضا دشتی اردکانی در حوزه اردکان موفق به کسب بیشترین آرا و راهیابی به مجلس یازدهم شدند.

08:44| «عنابستانی و محبی» نمایندگان سبزوار در مجلس یازدهم شدند

احمد برادران  در سبزوار اظهار داشت: ‌علی‌اصغر عنابستانی با 75000 رای و بهروز محبی نجم‌آبادی با 65000 رای به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

‌فرماندار سبزوار گفت: آمار نهایی میزان مشارکت در شهرستان سبزوار 52.4 درصد بود و در مجموع 183 هزار و 478 رای ماخوذ شده در سبزوار، جوین و جغتای و خوشاب و داورزن در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری اخذ شد.

08:38|آمار اولیه برخی حوزه‌های انتخابیه مجلس در استان کرمان اعلام شد

براساس اعلام وزارت کشور، آمار اولیه حوزه‌های انتخابیه سیرجان و بردسیر، شهربابک، زرند و کوهبنان و رفسنجان و انار در استان کرمان اعلام شد.‌ بر اساس این گزارش، شهباز حسن پوربیگلری با کسب 111 هزار و 444 رای صحیح از حوزه انتخبیه سیرجان و بردسیر حائز اکثریت آرا شد.

مصطفی رضاحسینی با کسب 40 هزار و 588 رای از حوزه انتخابیه شهربابک و عفت شریعتی کوهبنانی نیز با کسب 66 هزار و 502 رای صحیح از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان راهی بهارستان شدند.

حسین جلالی نیز با کسب 106 هزار و 606 رای صحیح از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار موفق به کسب اکثریت آرا شد.

08:38| حسن رزمیان مقدم به عنوان نماینده درگز در مجلس یازدهم انتخاب شد‌

حسن رزمیان مقدم با انتخاب مردم درگز به عنوان نماینده این شهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

علی فراهی فرماندار درگز در مشهدمقدس، اظهار داشت: از مجموع 34 هزار و 527 رای  ماخوذه‌، حسن رزمیان مقدم با 9 هزار و 184 رای و حامد بیهقی با 8 هزار و 717 رای بیشترین آرا را کسب کردند.‌ به این ترتیب حسن رزمیان مقدم به عنوان نماینده مردم درگز در مجلس یازدهم شورای اسلامی انتخاب شد.

08:36|گلرو نماینده منتخب مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس یازدهم شد

عباس گلرو با پایان شمارش آرا نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه مرکز استان سمنان در مجلس شورای اسلامی شد.  گلرو در مجموع توانست تعداد 32 هزار و 411 رأی را ازآن خود کرده و به عنوان یازدهمین نماینده مردم حوزه انتخابیه مرکز استان سمنان به خانه ملت راه یابد.

 فرماندار سمنان ضمن تأیید این خبر گفت: پس از گلرو، جمال دامغانیان توانست در مجموع هشت هزار و 80 رأی را به خود اختصاص دهد.

08:36|علیزاده از دامغان به خانه ملت راه یافت‌

همزمان با پایان شمارش آرا و مشخص شدن نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، علی اکبر علیزاده نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرستان آرادان در مجلس شورای اسلامی شد.

علیزاده در مجموع توانست تعداد 11 هزار و 21 رأی را ازآن خود کرده و به عنوان یازدهمین نماینده مردم حوزه انتخابیه مرکز استان سمنان به خانه ملت راه یابد.

 08:35|اردشیر مطهری از گرمسار و آرادان به بهارستان رفت

‌‌اردشیر مطهری با پایان شمارش آرا به عنوان نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان در استان سمنان راهی بهارستان‌ شد.‌‌‌ مطهری در مجموع توانست تعداد 13 هزار و 130 رأی را ازآن خود کرده و به عنوان یازدهمین نماینده مردم حوزه انتخابیه مرکز استان سمنان به خانه ملت راه یابد.‌

فرماندار گرمسار ضمن تأیید این خبر گفت: پس از مطهری، اسماعیل رجبی توانست در مجموع 6 هزار و 411 رأی را به خود اختصاص دهد.

وجید رجائی اضافه کرد: روح‌الله مطهری زاده نیز با کسب تعداد پنج هزار و 354 رأی نفر سوم این انتخابات در حوزه انتخابیه مرکز استان شد.

به گفته وی، مجموع ارای مأخوذه حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 31 هزار و 472 رأی بود.

08:26|محمدرضا دشتی نماینده اردکان در مجلس یازدهم شد

‌فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اردکان، نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردکان را اعلام کرد.‌

بهروز شهابی‌زاد ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم اظهار داشت: از مجموع 31.042 رأی مأخوذه در این حوزه، نامزدهای زیر به ترتیب حائز اکثریت آرا شدند:

1- محمدرضا دشتی اردکانی با تعداد آرای 15.848

2- سید اکبر حسینی‌نژاد با تعداد آرای 5.309

3- سید محمود وزیری با تعداد رأی 1.744

‌08:24|سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس یازدهم شد

فرماندار کاشان گفت: سیدجواد ساداتی‌نژاد با کسب حداکثریت آرا نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس یازدهم شد.‌

علی اکبر مرتضایی با اشاره به تجمیع آراء ابراز داشت: با تجمیع آرا و ثبت در سامانه سیدجواد ساداتی نژاد موفق به کسب رای اعتماد مردم شد و به عنوان نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس معرفی شد.

08:00|حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس یازدهم شد

حسین حاتمی کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابات کلیبر، خداآفرین و هوراند راهی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.‌

فرماندار شهرستان کلیبر در اطلاعیه‌ای نتایج انتخابات حوزه انتخابیه کلیبر، خداآفرین و هوراند را به‌صورت رسمی اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه، حوزه انتخابیه کلیبر، خودآفرین و هوراند از مجموع 57996 رأی حسین حاتمی با 17625 رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

گفتنی است حسین حاتمی در این دوره از انتخابات با لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان شرقی وارد انتخابات شد.

رسول خدابخش فرماندار کلیبر  در کلیبر اظهار داشت:‌ مجموع کل آرای مأخوزه در حوزه‌ی انتخابیه‌ کلیبر، خداآفرین و هوراند 57،996 رأی بوده و میزان مشارکت در سراسر حوزه‌ انتخابیه 77.05 درصد و در شهرستان کلیبر 80.35 درصد است.

07:54|حسین خسروی اسفزار پیروز میدان انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان شد

‌علی ناصری در بیرجند، با اشاره به آمار نهایی انتخابات در حوزه بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مجموع در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف 144 هزار و 850 رأی اخذ شده است.

وی افزود: از این تعداد رأی مأخوذ شده حسین خسروی اسفزار با 72 هزار و 872 رأی به‌عنوان نماینده منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه از آرای اخذ شده 45 هزار و 595 رأی مربوط به محمدرضا مجیدی بوده است بیان کرد: همچنین 9 هزار و 114 رأی مربوط به علیرضا حسینی است.

06:29| نماینده مردم گناباد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شد

حامد قربانی  اظهار داشت: مردم گناباد بار دیگر با حضور حماسی خود پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند و حضور  63 درصدی در پای صندوق‌های رأی داشتند.

فرماندار گناباد تاکید کرد:  محمد صفایی دلویی با کسب بیش از 50 درصد آراء به عنوان نماینده منتخب مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد. 

03:23|نمایندگان استان کهگیویه و بویراحمد در مجلس یازدهم مشخص شدند

احمد جمالی در یاسوج، جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور مردم در انتخابات مجلس اظهارداشت: پس از شمارش آرا در 3 حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا مهدی روشنفکر به مجلس راه یافت.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمٔی، چرام و لنده حجت الاسلام سیدمحمد موحد راهی بهارستان شدند.

جمالی افزود: از حوزه گچساران و باشت غلامرضا تاجگردون با اکثریت آرا به مجلس راه یافتند.

02:29|عفت شریعتی به عنوان نماینده زرند و کوهبنان انتخاب شد

علی صادق زاده در زرند اظهار داشت: با توجه به روبه پایان بودن شماره آرای در شهرستان‌های زرند و کوهبنان  خانم عفت شریعتی کوهبنانی با اکثریت رای مردم به عنوان نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستانهای زرند و کوهبنان افزود: از مردم شهرستان های زرند و کوهبنان جهت حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر را داریم.

02:20| استاندار یزد: انتخابات در هیچ یک از حوزه‌های یزد به دور دوم کشیده نمی‌شود

 محمدعلی طالبی دقایقی قبل در یزد اعلام کرد: شمارش آراء انتخابات استان یزد رو به پایان است و خبر خوب اینکه هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه در استان به دور دوم انتخابات کشیده نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: هر نماینده در حوزه انتخابیه خود حداقل باید 20 درصد آرای ماخوذه را به خود اختصاص دهد تا بتواند به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند که در تمام حوزه‌های چهارگانه استان یزد تاکنون این اتفاق رخ داده است.

این خبر درحال تکمیل است...

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied