شمانیوز
شما نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با شمانیوز:

دولت با سرگرم شدن به ویروس کرونا، ویروس گرانی را رها کرده است/ تعطیلی مجلس در آستانه نوروز به صلاح کشور نبود

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت به بهانه اینکه مشغول مبارزه با شیوع ویروس کروناست، دیگر با شیوع ویروس گرانی در بازار مقابله نمی‌کند و امروزه همه چیز را در کرونا می‌بیند.

دولت با سرگرم شدن به ویروس کرونا، ویروس گرانی را رها کرده است/ تعطیلی مجلس در آستانه نوروز به صلاح کشور نبود

صدیف بدری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‎‌وگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، درباره گرانی‌های اخیر در بازار اظهار کرد: متأسفانه گرانی‌هاس اخیر در بازار به خاطر سوداگری دلالان و برهم زنندگان ثبات بازار است و از همه بدتر اینکه دولت همه چیز را رها کرده و فکری برای کنترل قیمت‌ها ندارد.

 

وی افزود: دولت به بهانه اینکه مشغول مبارزه با شیوع ویروس کروناست، دیگر با شیوع ویروس گرانی در بازار مقابله نمی‌کند و امروزه همه چیز را در کرونا می‌بیند! و نمی‌داند که وظیفه دولت هم مبارزه با کروناست و هم مبارزه با ویروس گرانی.

 

نماینده مردم اردبیل با بیان اینکه در چند روز گذشته قیمت مصالح ساختمانی چندین برابر شده است، گفت: متأسفانه مجلس هم فعلاً تعطیل است و دولت به یکه‌تاز میدان بی‌مدیریتی کشور تبدیل شده است.

 

بدری ادامه داد: اگر دولت ورود جدی به مقوله کنترل قیمت‌ها نداشته باشد، مردم باید انتظار گرانی بیشتر را داشته باشند و قطعاً بیشتر اذیت خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه مردم انتظار نداشتند که در شرایط فعلی و در آستانه سال نو مجلس به خاطر کرونا تعطیل شود، یادآور شد: مجلس می‌توانست اقدامات پیشگیرانه بهتری را جایگزین پیشنهاد تعطیلی این نهاد مهم قانون‌گذاری و نظارتی می‌کرد، البته سه‌شنبه این هفته و هفته آینده جلسات مجلس برگزار خواهد شد.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده گفت: حداقل حقوق، دو میلیون و 800 هزار تومان برای سال آینده تعیین شده است و به این میزان مزایا هم اضافه خواهد شد و کارکنان حداقل چهار میلیون تومان را دریافت می‌کنند.

 

بدری تصریح کرد: اگر در مجلس این حداقل حقوق تصویب شود و شورای نگهبان هم ایرادی به آن نگیرد، دولت باید مصوبه مجلس در خصوص حقوق کارکنان دولت را اجرا کند و حتی کمیسیون تلفیق هم منابع مالی آن را در نظر گرفته است و انصافاً این میزان حقوق از حداقل هم کمتر است و دولت نباید ایرادی به آن بگیرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied