شمانیوز
شما نیوز

روحانی: مسافران از فردا در خروجی شهر‌ها کنترل می‌شوند

رئیس‌جمهور گفت: از فردا در خروجی‌ها و ورودی‌های شهر‌ها و جاده‌هایی که اعلام می‌شود، مردم از لحاظ علائم بیماری و تب کنترل می‌شوند.

روحانی: مسافران از فردا در خروجی شهر‌ها کنترل می‌شوند

به گزارش شمانیوز و به نقل از مهر: رئیس‌جمهور گفت: از فردا در خروجی‌ها و ورودی‌های شهرها و جاده‌هایی که اعلام می‌شود، مردم از لحاظ علائم بیماری و تب کنترل می‌شوند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد ملی مدیریت ⁧کرونا⁩ اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب لطف کردند و دستور تشکیل قرارگاهی را دادند که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ریاست آن را برعهده دارد.

وی افزود: نیروهای مسلح در همه سختی‌ها در صف مقدم بودند و در این حادثه هم وارد صحنه شدند و تخت‌های بیمارستانی و نقاهتگاه‌های آنها فعال شده است و این کمکی به کشور و مردم است. از بخش درمانی نیروهای مسلح و فرماندهان آنها تشکر می‌کنم.

روحانی گفت: مردم از خانه خارج شوند و به سفر نروند و اگر هم ضرورتی است همه دستورالعمل‌های بهداشتی را مراعات کنند. از شاغلین و کسبه هم می‌خواهم که پروتکل‌های بهداشتی را مراعات کنند.

رئیس‌جمهور گفت: از فردا در خروجی‌ها و ورودی‌های شهرها و جاده‌هایی که اعلام می‌شود مردم از لحاظ علائم بیماری و تب کنترل می‌شوند و اگر موردی را تشخیص دادند که یک نفر باید از جامعه جدا بشود، دیگر نمی‌گذارند ادامه مسیر بدهند و خودرو را برمی‌گردانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied